Gå til innhold

Bursdagsgave


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Savannah skrev (24 minutter siden):

Min datter blir snart 40 år.  Noen ideer hva jeg kan gi til henne?

Penger (stort beløp) reisegavekort spa behandling (med gavekort i tillegg) ny bil, gavekort på ekslusiv fortetning som f.ks Illum , 

Anonymkode: bacce...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt standardsvar er gavekort på Ticketmaster. Forutsatt at hun bor et sted med grei reisevei til teater, konserter o.l.

Mange restaurantkjeder har gavekort også, hvis det er mer aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (42 minutter siden):

Min datter blir snart 40 år.  Noen ideer hva jeg kan gi til henne?

Vanskelig å gi helt generelle råd, det kommer jo an på livssituasjon, økonomi med mer.

Mange 40-åringer har jo barn og lite tid til å prioritere seg selv, i så fall kunne jo gavekort på f.eks. spa, restaurant, teater eller annet som måtte interessere være noe. En gave som er til henne og ikke til familien. Dersom hun har mindre barn er sikkert gavekort som inkluderer barnevakt populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg gavekort på sportsbutikk (gjerne fra samme kjede) til 40-årsdagen min og fikk det fra flere så det ble en ganske pen sum tilsammen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode tips.  Jeg finner ut av dette etterhvert😃.  Det blir ikke enebolig og ikke engang en liten leilighet😅

Gavekort har mange nevnt og det har jeg tenkt, men hun bor et lite sted så ikke alt er aktuelt.  Kanskje jeg gir henne gavekort til spa og så noe til den store hagen de har.

Gavekort til barnepass er ikke dumt, men jeg bor langt unna.  Jeg kunne gitt dem en natt på et hotell med fin middag og spa.  Nå tenker jeg høyt😆.  Da måtte det være for begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (På 2.3.2023 den 8.31):

Min datter blir snart 40 år.  Noen ideer hva jeg kan gi til henne?

Ullundertøy, gavekort, penger er noen av mine tips  😊

Anonymkode: 25c24...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...