Gå til innhold

Har jeg sjans på leiemarkedet når jeg ikke har noen referanser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har jobb og depositum. Men ingen tidligere referanser(vet at man kan bruke jobb som referanse, men de fleste vil vel ha fra andre utleiere)

Blir det vanskelig for meg å finne noe tror dere? Bor i en av de større byene, og er fleksibel med tanke på bydeler og nabokommuner.

Anonymkode: 21154...0fb

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jobb og depositum. Men ingen tidligere referanser(vet at man kan bruke jobb som referanse, men de fleste vil vel ha fra andre utleiere)

Blir det vanskelig for meg å finne noe tror dere? Bor i en av de større byene, og er fleksibel med tanke på bydeler og nabokommuner.

Jeg leier ut en leilighet og har sjekket referanser fra tidligere leieboere.  Jeg ville ikke reagert på at noen oppga arbeidsgiver, men hvis det er ingen referanser ville jeg ikke leid ut.  Hvis du har gode referanser så ser jeg ikke at dette skal bli et problem.  Det er ikke alle som som kommer rett fra en annen leiebolig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det viktigste er nok å ha eget depositum. Det er mange om beinet. Har du prøvet å legge ut en annonse på Finn ønskes leid?

Anonymkode: 6c9cb...cba

Nei, men det er kanskje lurt. Takk

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...