AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Fra Seroxat til mirtazapin? jeg har stått på seroxat mange år men etter økt dose så har jeg foebatore bivirkninger. Psykologen vil jeg skal bytte. Men er redd for å bli verre? Anonymkode: 802ba...9ab 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Bare bytt. Du dør ikke av å prøve. Skal bytte slev snart. Kanskje det blir bedre, kanskje verre. Kan uansett bytte tilbake Anonymkode: 36d93...6f2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare bytt. Du dør ikke av å prøve. Skal bytte slev snart. Kanskje det blir bedre, kanskje verre. Kan uansett bytte tilbake Anonymkode: 36d93...6f2 Jeg sliter med panikk angst og så mente psykriateren at jeg kunne bytte til den. Jeg har bivirkninger av seroxat som er helt jævlige nå etter at jeg trappet mer opp på den jeg har stått på i mange år. problemet jeg er redd for at det skal bli mye verre hvis jeg bytter nå. Siden dosen ikke er roet seg enda på antall mg jeg tar. Er 10 dager siden jeg økte. jeg er ekstremt følsom for bivirkninger på alle medisiner og er den som får de sjeldne og minst vanlige bivirkninger. Han mente at den ikke var så store bivirkninger på men når jeg leser sånser det jo omtrent de samme på den jeg står på. Hater desse medisinene. Hadde det bare vært kvalme, men neida. Rister og skjelver og får kramper som ikke gir seg. Mistet matlyst og sover dårlig med nattesvette. jeg vet at alle er forskjellige med hva de får av bivirkninger.. derfor er det så vanskeligt. Han var veldig ivrig å bytte og samtidig sette meg på seroquel.. føler dette kan bli total kaos og han forsto ikke at jeg sliter fort med bivirkninger. Nei det kunne ikle være så gale sier han. Blir litt skremt når han sier slikt.. Anonymkode: 802ba...9ab 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.