Gå til innhold

Ute på fest og moro i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Fru2020 skrev (27 minutter siden):

Det tar jeg som et kompliment. Ikke vær redd for å skrive dine analyser i trådene mine. Jeg liker å vite hvordan jeg oppfattes av forskjellige mennesker og synes det er spennende.

Jeg oppfatter deg ikke spesiell, eller som skiller deg ut i mengden. Så der tenker vi nok ulikt. Synes du virker hyggelig og oppegående jeg. 

Anonymkode: 5d0ec...3ca

Fortsetter under...

påskelilje

Hjemmekveld her, med hjemmelaget pizza, strikking og TV 😊 Var riktignok på en flott klassisk konsert i kirka i ettermiddag/tidlig kveld. Nå er det straks leggetid.

Var ute i hagen i flere timer i dag og beskar busker, raket og ryddet. Så i kveld sier de på værmeldingen at det skal bli snø og 7 minus 😳😱🙃

Annonse

påskelilje skrev (7 timer siden):

Var ute i hagen i flere timer i dag og beskar busker, raket og ryddet. Så i kveld sier de på værmeldingen at det skal bli snø og 7 minus 😳😱🙃

Vi bor i et langstrakt land - her hadde jeg vært nødt til å grave meg ned gjennom en halvmeter snø om jeg skulle bedrevet noen form for hagearbeide, bortsett fra snømåking...

Ingen festing her i går, nei. :) Dagen gikk med til skogstur og maling strøk 2 på et lite rom. Pga sen lunsj endte vi opp med enda senere middag, nærmere kl 21, og det ble en veldig a-typisk kose-seg-foran-TV-middag, for vi spiste skrei! 😅 Men godt var det! 

påskelilje
Lillemus skrev (1 time siden):

Vi bor i et langstrakt land - her hadde jeg vært nødt til å grave meg ned gjennom en halvmeter snø om jeg skulle bedrevet noen form for hagearbeide, bortsett fra snømåking...

Ja, jeg snakket med dattera, som bor i nærheten av deg. Hun spurte om jeg hadde sett at det var gult farevarsel på yr. Ja, sa jeg, det er skogbrannfare her. Nei, svarte hun, jeg mente her i Trondheim, det er farevarsel for snøstorm 😳😳😳

Her i hagen, i bedene inntil huset, har løkblomstene tittet opp av jorda, og påskeliljene har knopper 🌼🌼🌼

påskelilje skrev (1 time siden):

Ja, jeg snakket med dattera, som bor i nærheten av deg. Hun spurte om jeg hadde sett at det var gult farevarsel på yr. Ja, sa jeg, det er skogbrannfare her. Nei, svarte hun, jeg mente her i Trondheim, det er farevarsel for snøstorm 😳😳😳

Her i hagen, i bedene inntil huset, har løkblomstene tittet opp av jorda, og påskeliljene har knopper 🌼🌼🌼

Skogbrann?! 😂 Her måtte du hatt med deg en svær bensinkanne om du skulle fått fyr på skogen! 

påskelilje skrev (2 timer siden):
påskelilje skrev (2 timer siden):

Lillemus skrev (1 time siden):

Skogbrann?! 😂 Her måtte du hatt med deg en svær bensinkanne om du skulle fått fyr på skogen! 

Ja, det er et langstrakt land - selv har jeg mer en mellomting mellom dere. Men jeg har hatt mang en påskeferie i fjellområder midt i landet der bålforbud fra 15/4 ikke treffer helt, ja. 😅

Kashmir skrev (17 timer siden):

Så bra! Det er bare feelgood fra begynnelse til slutt. 

Fru2020 skrev (17 timer siden):

Jeg var gift med en pubmusiker som spiller på en irsk pub så jeg har praktisk talt vokst opp på en irsk pub. Fikk være med å synge der ofte også. Veldig glad i irsk musikk.

Vi hadde en veldig hyggelig kveld i går. Super musikk og det ble et par halvlitere.

Annonse

påskelilje
morsan skrev (På 5.3.2023 den 12.42):

Ja, det er et langstrakt land - selv har jeg mer en mellomting mellom dere. Men jeg har hatt mang en påskeferie i fjellområder midt i landet der bålforbud fra 15/4 ikke treffer helt, ja. 😅

@Lillemus og @morsan - jaja, da var skogbrannfaren ovre her sør. Vi våknet opp til et hvitt vinterlandskap etter en iskald (det kjentes i alle fall sånn ut) dag i går!

...eh... håper rosene mine overlever 😮 

påskelilje skrev (8 minutter siden):

@Lillemus og @morsan - jaja, da var skogbrannfaren ovre her sør. Vi våknet opp til et hvitt vinterlandskap etter en iskald (det kjentes i alle fall sånn ut) dag i går!

Roser? Her er det ingenting som har begynt å tenke på å spire på lenge ennå... 

påskelilje
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Roser? Her er det ingenting som har begynt å tenke på å spire på lenge ennå... 

Jeg klippet jo buskene og rosene mine på lørdag 😮 

De hadde begynt å sprette, så jeg tenkte det var greit å klippe dem ned, men jeg burde nok ha ventet ei uke.....

påskelilje skrev (15 minutter siden):

Jeg klippet jo buskene og rosene mine på lørdag 😮 

De hadde begynt å sprette, så jeg tenkte det var greit å klippe dem ned, men jeg burde nok ha ventet ei uke.....

Sånt venter jeg med til mai nærmer seg, om ikke enda senere. 😂

påskelilje skrev (6 timer siden):

Oioi! Krysser fingrene for at det går bra! 

(Her lurer jeg på om jeg burde ta inn i gangen, iallfall nattestid, de påskeliljene i potte som butikken hevder tåler fem minusgrader! Det er meldt -13 til natta 🥶)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...