Gå til innhold

Føler meg egentlig flau over at jeg sendte melding til legekontoret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På torsdag ble jeg dårlig og når man googler symptomene jeg hadde kommer det opp at man bør kontakte lege. Da jeg fant ut av dette var legekontoret stengt og jeg turte ikke ringe legevakten da jeg ikke følte det var alvorlig nok (symptomene jeg hadde hadde gått over). Så i går sendte jeg en melding til legekontoret der jeg forklarte symptomene og at om når man googler kommer det opp at man burde kontakte lege og at jeg da bare gjorde det fordi jeg ville være sikker. Med spørsmål om jeg burde bestille en time eller om det ikke var vits siden det hadde gått over.  Og nå føler jeg meg egentlig flau over at jeg sendte melding. Det har jo gått over og jeg tror nok de vil se på det som en hypokonder... 

Anonymkode: 7286b...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt nå. Du gjorde det riktige og forklarte. Du brukte ett minutt og mest sannsynlig ikke mer enn et halvt på de som har sin jobb der. De vil vanligvis både forstå og hjelpe folk, så du overtenker her. Mildt sagt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Slutt nå. Du gjorde det riktige og forklarte. Du brukte ett minutt og mest sannsynlig ikke mer enn et halvt på de som har sin jobb der. De vil vanligvis både forstå og hjelpe folk, så du overtenker her. Mildt sagt 🙂

Ja, jeg vet jeg overtenker. Er et stort problem for meg. Skal forsøke ikke tenke noe mer over det.

Anonymkode: 7286b...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, jeg vet jeg overtenker. Er et stort problem for meg. Skal forsøke ikke tenke noe mer over det.

Anonymkode: 7286b...ac1

Ja , ikke gjør det 🙂 ikke driv å terrorisere deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...