Gå til innhold

Noen som har noen gode tips til hvordan finne/få kjæreste når man ser ut som om man er 18 år når man egentlig er 29 år...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har noen gode tips til hvordan finne/få kjæreste når man ser ut som om man er 18 år når man egentlig er 29 år...?

Som sagt så er jeg snart 29 år og ser mest ut som om jeg skulle vert 18 år. Folk blir alltid overrasket over at jeg er såpass gammel og tror jeg er mye yngre. Stort sett mellom 18 og 20 år, men jeg vedder på mange tenker yngre også de vil bare ikke såre meg ved å si det.

Dette plager meg egentlig veldig. Også er det jo vanskelig å finne seg kjæreste. Ingen vil jo ha en kjæreste som ser så barnslig ut. For ja, jeg ser ganske så barnslig ut. 

Anonymkode: 15ee2...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja mye kommer an på hvordan du kler deg og sminker deg om du bruker sminke. Det kan du forandre på. 

Anonymkode: 76b01...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og er 30 år og det var en dame som sa at jeg så ut som jeg var 21. For ung for meg gutten min, sa hun 😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja mye kommer an på hvordan du kler deg og sminker deg om du bruker sminke. Det kan du forandre på. 

Anonymkode: 76b01...8bf

Det er et godt poeng. Det er bare det at jeg kan ingenting om sminke og sminker meg aldri. Så har bare tenkt at det er bedre å ikke være sminket enn å være dårlig sminket? Men klær har jeg nok en del å hente på ja, er alt for ofte jeg går med joggebukse osv.

Anonymkode: 15ee2...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (18 minutter siden):

Jeg er mann og er 30 år og det var en dame som sa at jeg så ut som jeg var 21. For ung for meg gutten min, sa hun 😂🤣

Hehe, uffda 😅

Anonymkode: 15ee2...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er et godt poeng. Det er bare det at jeg kan ingenting om sminke og sminker meg aldri. Så har bare tenkt at det er bedre å ikke være sminket enn å være dårlig sminket? Men klær har jeg nok en del å hente på ja, er alt for ofte jeg går med joggebukse osv.

Anonymkode: 15ee2...9f8

Det er jo opp til hver enkelt hvordan en ønsker og kle seg men jeg personlig hadde aldri gått med joggebukse ute. Der er jeg nok også litt dømmende for andre. 

Anonymkode: 76b01...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen som har noen gode tips til hvordan finne/få kjæreste når man ser ut som om man er 18 år når man egentlig er 29 år...?

Som sagt så er jeg snart 29 år og ser mest ut som om jeg skulle vert 18 år. Folk blir alltid overrasket over at jeg er såpass gammel og tror jeg er mye yngre. Stort sett mellom 18 og 20 år, men jeg vedder på mange tenker yngre også de vil bare ikke såre meg ved å si det.

Dette plager meg egentlig veldig. Også er det jo vanskelig å finne seg kjæreste. Ingen vil jo ha en kjæreste som ser så barnslig ut. For ja, jeg ser ganske så barnslig ut. 

Anonymkode: 15ee2...9f8

Veldig mange menn ser nok på det som ett pluss og ikke noe negativt.

Anonymkode: c3b6d...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...