Gå til innhold

Hvor langt skal man presse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og når er det greit å be om en pause?

Jeg har hatt et hardkjør med disse voldsomme smertene i magen, men prøvd å flytte fokus og gå på jobb. Noen ganger har jeg knapt klart å puste eller nesten besvimt, men hey - vi står på og jeg har så fine kollegaer jeg ønsker å se! 

Om natten har jeg mareritt, eller kaster meg frem og tilbake i panikk og slår om meg og klorer noen ganger underlivet i søvne. Når jeg våkner er jeg så fortvilet og sjokkert over hva jeg plutselig har begynt med at jeg bare gråter. Men jeg strammer meg opp igjen og igjen og   fortsetter hverdagen som vanlig. Men jeg begynner også å få for kort lunte, men heldigvis har det ikke gått ut over noen enda. Er bare redd det skal smelle i noe enda større. 

Nå er det ikke jeg som skal bestemme sykmelding, men alt jeg ønsker meg er to uker pause fra dette forferdelige kjøret og en eller to uker med Sobril for å få roet ned kropp og sjel igjen. (Det siste vet jeg ikke om går, da fastlegen jeg har nå virker å være veldig gnien med å skrive ut B-preparater, men jeg fikk det en gang tidligere av en annen fastlege). 

Hva tror dere?

Anonymkode: 490db...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og når er det greit å be om en pause?

Jeg har hatt et hardkjør med disse voldsomme smertene i magen, men prøvd å flytte fokus og gå på jobb. Noen ganger har jeg knapt klart å puste eller nesten besvimt, men hey - vi står på og jeg har så fine kollegaer jeg ønsker å se! 

Om natten har jeg mareritt, eller kaster meg frem og tilbake i panikk og slår om meg og klorer noen ganger underlivet i søvne. Når jeg våkner er jeg så fortvilet og sjokkert over hva jeg plutselig har begynt med at jeg bare gråter. Men jeg strammer meg opp igjen og igjen og   fortsetter hverdagen som vanlig. Men jeg begynner også å få for kort lunte, men heldigvis har det ikke gått ut over noen enda. Er bare redd det skal smelle i noe enda større. 

Nå er det ikke jeg som skal bestemme sykmelding, men alt jeg ønsker meg er to uker pause fra dette forferdelige kjøret og en eller to uker med Sobril for å få roet ned kropp og sjel igjen. (Det siste vet jeg ikke om går, da fastlegen jeg har nå virker å være veldig gnien med å skrive ut B-preparater, men jeg fikk det en gang tidligere av en annen fastlege). 

Hva tror dere?

Anonymkode: 490db...2d6

Jeg synes du bør ta dette opp med fastlegen. Tror nok det finnes annet enn b preparater som kan hjelpe deg i denne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (17 minutter siden):

Jeg synes du bør ta dette opp med fastlegen. Tror nok det finnes annet enn b preparater som kan hjelpe deg i denne situasjonen. 

Sobril i to uker fungerte helt fint sist. Jeg er ingen misbruksperson. Jeg tar ikke Seroquel som «beroligende». Spiser heller hoggorm. 

Anonymkode: 490db...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...