Gå til innhold

Får ikke sove.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sender deg all medfølelse. Jeg har heller ikke sovet et minutt i natt pga intense helvettes kuk smerter jeg ikke unner noen. 

Anonymkode: a007b...e08

Takk i likeså ❤️ Ja det er et Helvete det der. 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (37 minutter siden):

Ok. Er vel derfor jeg har vondt da, uff. 

Bestilte time om to uker på helse norge, får se hva de svarer. En plass leste jeg det var opp til seks ukers ventetid. 

Jeg vet du har vondt for å komme deg ut, men kanskje du finner motivasjon i at det kan hjelpe på ryggen. Forsøk å gå 15-30 minutter hver dag. Ideelt sett bør du tøye litt etterpå, om det ikke blir for mye for deg. Nå vet jeg jo ikke hvorfor du har vondt i ryggen, men jeg tror det er ganske sannsynlig at dette vil hjelpe.

stjernestøv
Ekstra skrev (26 minutter siden):

Jeg vet du har vondt for å komme deg ut, men kanskje du finner motivasjon i at det kan hjelpe på ryggen. Forsøk å gå 15-30 minutter hver dag. Ideelt sett bør du tøye litt etterpå, om det ikke blir for mye for deg. Nå vet jeg jo ikke hvorfor du har vondt i ryggen, men jeg tror det er ganske sannsynlig at dette vil hjelpe.

Ok kan prøve men hver dag virker litt mye. Ringte ned på legesenteret og fikk time hos en turnus lege neste tirsdag. Lurte litt på å spørre etter champix for å slutte å røyke, hvis ikke det er for sent da. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sitter kanskje for mye stille? Ut å gå i terrenget er bra for ryggen, ikke gå på asfalt. En masasjepute er også å anbefale, det hjelper å få masert opp stive muskler. 

Anonymkode: 66250...57b

Tror det er fordi jeg seponerte zoloft. Har vært ute og gått i dag. Det er etter jeg seponerte zoloft jeg fikk ryggproblemer og søvnvansker. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...