Gå til innhold

Har opplevd de siste dagene før

Glitter

Anbefalte innlegg

Dere vet den der deja vu greia? 

Bare at jeg får det ikke som en plutselig og kort følelse. 

De siste dagene har jeg konstant kjent at dette har jeg opplevd før. Har flere opplevd at det bare varer og at dere mistenker at tiden er spolt tilbake på en måte?

Jeg ble også dratt inn i en veldig overbevisende greie. I korte trekk lette på pinterest etter bilder med satanistiske hodeskaller og demoner til et perleprosjekt med Iron Maiden. Begynte å lete etter djevlen, og ettersom det knapt var noe bilde av han så fikk jeg det for meg at Pinterest skjulte han bevisst for meg og at sannheten er at djevlen er borte og da begynte jeg å lete etter en ny en. På pinterest. Jeg glemte en stund den egentlige grunnen til at jeg lette og jeg følte pinterest fulgte hvert eneste tastetrykk.

Så bare kom jeg plutselig ut av det igjen. Men jeg satt et pat timer. Var det bare jeg som ble oppslukt av en livlig fantasi eller kan jeg ha blitt besatt av å leke så mye med satanistiske bilder? Jeg er egentlig ikke kristen, samtidig så avviser jeg ikke at det kan finnes en djevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steinriverton skrev (4 minutter siden):

Du er ikke besatt. Dette går fint.

Det var en veldig rar følelse, men nei jeg er vel heller bare flink til å leve meg skikkelig inn i fantasier. Denne her var bare så intens og virkelig. Tid og sted forsvant liksom. Men alt er jo i orden nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (2 timer siden):

Dette kan du trygt forklare med livlig fantasi 😄 

Ja det var nå enda godt. 😅 Men jeg ble usikker for det føltes så ekte.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...