Gå til innhold

Ødelagt en støvsuger med et uhell…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg støvsuget alt som lå på gulvet, ikke bare støv men også papir og andre småting. Dette hendte for litt siden, kort fortalt satt det seg noe fast i støvsugeren så tuben på støvsugeren virket ikke. Jeg er ganske konfliktsky og sa ingenting da jeg slo den av. Hvordan løser jeg dette? 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg støvsuget alt som lå på gulvet, ikke bare støv men også papir og andre småting. Dette hendte for litt siden, kort fortalt satt det seg noe fast i støvsugeren så tuben på støvsugeren virket ikke. Jeg er ganske konfliktsky og sa ingenting da jeg slo den av. Hvordan løser jeg dette? 

Anonymkode: ba5f6...941

Seriøst? Ta av røret og se om noe sitter fast, ev. om noe sitter i munnstykket og fjern det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Seriøst? Ta av røret og se om noe sitter fast, ev. om noe sitter i munnstykket og fjern det...

Hva seriøst? Det sitter bom fast. 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva seriøst? Det sitter bom fast. 

Anonymkode: ba5f6...941

Hvor kraftig støvsuger har du, som klarer å suge opp noe så det setter seg bom fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trine skrev (7 timer siden):

Hvor kraftig støvsuger har du, som klarer å suge opp noe så det setter seg bom fast?

Det er en kraftig støvsuger hvor noe har satt seg fast i svingen sånn at det ikke går ned eller opp. Den er nok ødelagt… 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg støvsuget alt som lå på gulvet, ikke bare støv men også papir og andre småting. Dette hendte for litt siden, kort fortalt satt det seg noe fast i støvsugeren så tuben på støvsugeren virket ikke. Jeg er ganske konfliktsky og sa ingenting da jeg slo den av. Hvordan løser jeg dette? 

Anonymkode: ba5f6...941

Hvem eier denne støvsugeren?

Anonymkode: 78d62...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en kraftig støvsuger hvor noe har satt seg fast i svingen

Og det var?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

sånn at det ikke går ned eller opp. Den er nok ødelagt… 

Anonymkode: ba5f6...941

Er det du som lagde propp i dossen?

Anonymkode: 78d62...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem eier denne støvsugeren?

Anonymkode: 78d62...41b

Bestemoren min 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det var?

Er det du som lagde propp i dossen?

Anonymkode: 78d62...41b

støvsuget alt mat syltetøy papir sokker vann alt jeg så, da da ikke orket å plukke det opp. 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

støvsuget alt mat syltetøy papir sokker vann alt jeg så, da da ikke orket å plukke det opp. 

Anonymkode: ba5f6...941

Jeg tror du troller litt jeg nå.

Anonymkode: 78d62...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

støvsuget alt mat syltetøy papir sokker vann alt jeg så, da da ikke orket å plukke det opp. 

Anonymkode: ba5f6...941

Nei, slutt a...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Lady HM skrev (9 minutter siden):

Nei, slutt a...

Regner med alt bare er sprøyt. Det er en person her inne som liker å lage oppkonstruerte problemstillinger for å få litt oppmerksomhet, og jeg tror Vhanja er inne på hvem det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Regner med alt bare er sprøyt. Det er en person her inne som liker å lage oppkonstruerte problemstillinger for å få litt oppmerksomhet, og jeg tror Vhanja er inne på hvem det er..

Eh. Nei! Kan dere slutte? Jeg har ødelagt en støvsuger og det er faktisk ganske dumt! Må da gå an å skrive om det? Vhanja fungerer som en støttekontakt her inne for meg men det hjelper ikke i dette tilfelle når en støvsuger er ødelagt! 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eh. Nei! Kan dere slutte? Jeg har ødelagt en støvsuger og det er faktisk ganske dumt! Må da gå an å skrive om det? Vhanja fungerer som en støttekontakt her inne for meg men det hjelper ikke i dette tilfelle når en støvsuger er ødelagt! 

Anonymkode: ba5f6...941

Det holder nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det holder nå. 

Slutt da. Jeg spurte om hvordan jeg skal løse det, ikke avspor med leilighet! 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...