Gå til innhold

Ble spurt om innleggelse.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hadde besøk av sykepleieren og en legestudent, i dag snakket han om jeg var villig til en innleggelse bla for å se på medisiner. Nå har jeg jo prøvd å unngå nettopp det i mange år, hva godt kan komme ut av det? Skulle tenke på det. Ellers skulle han ta opp det jeg lurte på med psykiater i morgen, håper på å få noen svar. Han sa det var sikkert lurt om jeg snakket med han selv også, får se da. 

Og mannen blir jo alene hjemme om jeg legger meg inn, liker ikke det heller. Og hva godt skal komme ut av det? Kan jeg bli bedre i det hele tatt? Jeg har ikke troa på akkurat det. Jeg sa jeg kunne jo prøve rxulti, var det ikke noe som heter det? Noe litt lettere enn risperdal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Maya hi maya ho maya hihi, husker dere den? I dag har jeg sunget ut alle tankene mine, ikke når jeg hadde besøk da. Men kan like godt synge dem ut når jeg er alene, det er mye rart jeg tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Maya hi maya ho maya hihi, husker dere den?

Nei. Men jeg husker habba habba zoot zoot.

Anonymkode: 4cb76...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Plystre plystre, det er og en fin ting. Nei jeg er lei av alt jeg, medisiner og alt. OMG! Livet mitt og hvordan det er, kommer ikke videre uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Men jeg husker habba habba zoot zoot.

Anonymkode: 4cb76...a34

Ba hueba bahueba, jeg og :D Hebahobazatt zatt a nam nam. Teit sang men til å få på hjernen, nå fikk jeg den på hjernen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er selv sånn som både må masers på og gjerne også presses litt før jeg går med på innleggelse, så forstår godt at du ikke har så lyst. Men jeg tenker at siden det har vært så mye frem og tilbake med medisiner over lang tid og du ikke blir helt fornøyd med medisinene dine ,så kan det være lurt med en innleggelse.  Det vil kanskje hjelp helsevesenet til bedre å forstå hva som er problemet ditt og gi deg bedre og riktig hjelp. 

 

Anonymkode: 6a2ec...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Plystre plystre, det er og en fin ting. Nei jeg er lei av alt jeg, medisiner og alt. OMG! Livet mitt og hvordan det er, kommer ikke videre uansett. 

Jeg tenker bare hva har du å tape på en innleggelse for å finne skikkelig ut av dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker bare hva har du å tape på en innleggelse for å finne skikkelig ut av dette her?

Vet ikke, sa til sykepleieren i dag at han har bare sett meg som dette, var ikke sånn før 2014. Jeg forandret meg mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei tror ikke det har noe for seg, best å bli hjemme der jeg har senga mi tror jeg. Bare det hadde vært håp kunne jeg kanskje vært innlagt men når man ikke blir bedre, hva er vitsen? Tror jeg slutter på alt av medisiner snart, inkludert vival. Kanskje jeg blir normal da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

@kupton @IWS hva mener dere om innleggelser? Har det noe for seg? For meg, i min alder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Tror jeg slutter på alt av medisiner snart, inkludert vival. Kanskje jeg blir normal da. 

Dette er, om ikke en vrangforestilling, så i alle fall en "vrang-tanke". Jeg kan tenke sånn selv i blant, men man blir ikke normal og frisk bare av å kutte ut all behandling.

Når det gjelder innleggelse tror jeg som Glitter at du heller bør stille deg spørsmålet om hva du har å tape på det enn å vinne på det. Skjønner at du helst vil være hjemme i det trygge og vante, men det kunne jo kanskje vært verdt å prøve innleggelse for å få orden på dette med medisiner? Det er vel ikke uten grunn at du ble spurt, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

@kupton @IWS hva mener dere om innleggelser? Har det noe for seg? For meg, i min alder? 

Alder har da ingenting å si. Jeg har vært i innlagt med folk som er mye eldre enn meg, og jeg er på alder med deg. Alle kan bli syke og ha behov for innleggelse, uavhengig av alder  :)

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Vendi skrev (4 minutter siden):

Dette er, om ikke en vrangforestilling, så i alle fall en "vrang-tanke". Jeg kan tenke sånn selv i blant, men man blir ikke normal og frisk bare av å kutte ut all behandling.

Når det gjelder innleggelse tror jeg som Glitter at du heller bør stille deg spørsmålet om hva du har å tape på det enn å vinne på det. Skjønner at du helst vil være hjemme i det trygge og vante, men det kunne jo kanskje vært verdt å prøve innleggelse for å få orden på dette med medisiner? Det er vel ikke uten grunn at du ble spurt, tenker jeg. 

Nanananananananana, sier du det? Vil bare være normal jeg, sove godt og ikke ha vondt i ryggen. Gruer meg til å legge meg, det er jo ikke naturlig å gå på medisinen. Det gjør jo noe med kroppen og hjernen? Hva har det gjort med meg? Herrgegud! Og hva har zoloft gjort med meg? 

Har fått spørsmål om innleggelse før da men alltid sagt nei, det minner meg om dårlige tider. Ikke det at det er så gode tider nå akkurat. Kunne jo prøvd å skiftet ut risperdal da? Eller hva tenker du om det? Fått rexulti? Jeg vet ikke hvordan den er da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (3 minutter siden):

Alder har da ingenting å si. Jeg har vært i innlagt med folk som er mye eldre enn meg, og jeg er på alder med deg. Alle kan bli syke og ha behov for innleggelse, uavhengig av alder  :)

Ok. Trodde det var litt lost case når man er på min alder men mine venner er jo mer innlagt da, de har brukerstyrt seng. De er jo på min aldrer men det ser ikke ut som de blir bedre heller, det er visst bare å gi opp for oss alle. Ta livet som det er, jo alle må jo det. Når jeg var yngre hadde jeg et håp om å bli bedre, jeg ba til Gud om det. Ber fortsatt da men det går ikke veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Kunne jo bare holdt meg i sengen og sluttet på alt, det er jo ikke sånn at jeg har unger å ta hensyn til. Har mann da. Får høre hva han mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Vil bare være normal jeg, sove godt og ikke ha vondt i ryggen.

Kunne jo prøvd å skiftet ut risperdal da? Eller hva tenker du om det? Fått rexulti? Jeg vet ikke hvordan den er da. 

Ja, det vil vi vel alle. Ingen ønsker vel å være syke og unormale. Men veien til friskhet og normalitet tror jeg ikke er å kutte ut behandling. 

Jeg har sgs null peiling på medisiner, så kan ikke svare deg på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Når jeg var yngre hadde jeg et håp om å bli bedre, jeg ba til Gud om det. Ber fortsatt da men det går ikke veien. 

Jeg skulle til forbønn her på lørdag, men løp før møtet var ferdig 😅 Når det er sagt, tror jeg at blant "alternativ behandling" så er bønn blant det minst skadelige. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (1 minutt siden):

Ja, det vil vi vel alle. Ingen ønsker vel å være syke og unormale. Men veien til friskhet og normalitet tror jeg ikke er å kutte ut behandling. 

Jeg har sgs null peiling på medisiner, så kan ikke svare deg på det :)

Ok får se hva jeg gjør, skulle tro at jeg var mer normal under medisinene. Det er bare noe jeg føler, savner jo å være høyt oppe. Kanskje jeg hadde fått oppleve det hvis jeg hadde klart meg uten medisiner. Har jo alltid begynt igjen jeg. 

Ok, har ikke så mye peiling jeg heller. Men det har @ISW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle til forbønn her på lørdag, men løp før møtet var ferdig 😅 Når det er sagt, tror jeg at blant "alternativ behandling" så er bønn blant det minst skadelige. 

Ok. Jeg ville gjerne hatt folk som ba for meg, det kan jo være til hjelp. Jeg ber for andre enn meg selv og men noen ganger tenker jeg "Faen og hører du ikke"? Men det skader jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...