Gå til innhold

Jeg får besøk i morgen. Og jeg gruer meg ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg ser heller fram til det! Jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Alle vet at jeg ikke liker at noen kommer inn til meg. Jeg er som Dag i "Dag", alvorlig snakka. Men så er det en person jeg har møtt ute på café og sånt flere ganger, og det er en venn av en venn. Så de ville komme hit, og jeg sa jada,  bare kom. Og da fikk jeg litt panikk. To uker siden avtalen,  og jeg er så takknemlig for vennen min, for hun har lagd mat og jeg trenger ikke tenke på noe. Jeg har kjøpt frukt og godteri og vin og sjokolade,  så det blir vel bra. Blomster kjøper jeg av nevrotiske grunner ikke, men kjøpte litt kule stearinlys da.

Hell yes. Det går an å gå over terskelen. Men er det mer jeg bør kjøpe inn og tenke på? 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg ser heller fram til det! Jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Alle vet at jeg ikke liker at noen kommer inn til meg. Jeg er som Dag i "Dag", alvorlig snakka. Men så er det en person jeg har møtt ute på café og sånt flere ganger, og det er en venn av en venn. Så de ville komme hit, og jeg sa jada,  bare kom. Og da fikk jeg litt panikk. To uker siden avtalen,  og jeg er så takknemlig for vennen min, for hun har lagd mat og jeg trenger ikke tenke på noe. Jeg har kjøpt frukt og godteri og vin og sjokolade,  så det blir vel bra. Blomster kjøper jeg av nevrotiske grunner ikke, men kjøpte litt kule stearinlys da.

Hell yes. Det går an å gå over terskelen. Men er det mer jeg bør kjøpe inn og tenke på? 

Skjønner deg godt og synes det er kjempe bra at du ikke gruer deg. Håper du får det hyggelig og at det blir en god opplevelse.

Annonse

Glitter skrev (13 minutter siden):

Håper det ble koselig. 😊

Ja, det ble jo det. For uten at jeg måtte lufte i en time da jeg ikke vil ha virus i lufta siden en var litt forkjøla. Ja. Jeg er ikke helt god, men det var ihvertfall mye latter og koselig. Sov i 12 timer etterpå 😂

Poenget var at jeg holdt på å fryse ihjel etter å ha lufta en time. Koko 😂 men jeg sov godt. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, det ble jo det. For uten at jeg måtte lufte i en time da jeg ikke vil ha virus i lufta siden en var litt forkjøla. Ja. Jeg er ikke helt god, men det var ihverfall mye latter og koselig. Sov i 12 timer etterpå 😂

Så herlig. 😁 Hehe jaja, men vi har alle vårt som er et populært uttrykk på DOL. Det stemmer jo det. :)

Masse latter og soving i 12 timer hørtes ut som en suksess. 

Glitter skrev (2 minutter siden):

Så herlig. 😁 Hehe jaja, men vi har alle vårt som er et populært uttrykk på DOL. Det stemmer jo det. :)

Masse latter og soving i 12 timer hørtes ut som en suksess. 

Ja, vi har det. De drakk vin og jeg drakk Farris. Det funka bra! 😂 ja så godt har jeg ikke sovet på lenge. 

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke helt det. Jeg er nok heller i overkant nevrotisk og har lært en lekse Glitter 😊

Skjønner. :) Noen lekser koster det å lære da. Så jeg holder fast ved at jeg synes du er sterk. Kanskje synes ikke du det, men jeg synes nå det ut ifra sånn jeg kjenner deg. :)

Glitter skrev (1 minutt siden):

Skjønner. :) Noen lekser koster det å lære da. Så jeg holder fast ved at jeg synes du er sterk. Kanskje synes ikke du det, men jeg synes nå det ut ifra sånn jeg kjenner deg. :)

Takk. Jeg tar det til meg jeg 🙂

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du svarte ikke på mitt Innlegg til deg, bare fra bestevenninnen din glitter. Skuffet.

Anonymkode: 2c7fd...c20

Unnskyld! 

Takk! Jeg bare trykket liker og satt veldig stor pris på alle svar her altså. Syns dere er kjempehyggelige, kors på halsen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...