Gå til innhold

Gi meg en link til en oppskrift

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mat fra 50 tallet og ikke vanlig kost i dag selv ikke på resturabt. Hadde ikke spist det om jeg fikk 200000 en gang 

Anonymkode: daf52...9ce

Joda, det hadde du. Noen munnfuller terteskjell eller aspik så hadde du hatt råd til både bil og leiligjhet.

Fortsetter under...

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Da kunne jeg heller spise terteskjell med erter, gulrot, fiskepudding og hvit saus oppi. :) Det er vel like 60- og 70-talls som aspik.

Det har jeg spist, og det er veldig godt. Jeg fikk ikke gulrot i, men det var med bacon. Holdt på å spise meg ihjel 😄 sjekket ut aspik. Jeg er usikker enda, men denne så jo ikke helt gæli ut? 20230311_161126.thumb.jpg.9481f052a4f39f72bd6ab03300a42f1e.jpg

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Det har jeg spist, og det er veldig godt. Jeg fikk ikke gulrot i, men det var med bacon. Holdt på å spise meg ihjel 😄 sjekket ut aspik. Jeg er usikker enda, men denne så jo ikke helt gæli ut? 20230311_161126.thumb.jpg.9481f052a4f39f72bd6ab03300a42f1e.jpg

Du får ha den i fred for meg. ;) Men det er mange som elsker det altså! Egg hadde jeg glemt at er vanlig også ja.

Annonse

Lillemus skrev (51 minutter siden):

Denne har jeg modifisert litt og den har vi brukt mye, tror jeg må lage den en dag igjen:

https://coop.no/extra/tid--penger/kylling-med-creme-fraiche-i-panne/

Vi dropper soppen da jeg ikke er særlig begeistret for det og har i paprikakrydder og chilipepper i tillegg. Vi bruker ikke pasta, men serverer blomkålris ved siden av og om jeg orker å lage det så blir det også en liten salat til. Kjempegod!

Den så veldig god ut🤩

Lillemus skrev (14 minutter siden):

Sorry, @Fru2020 det var ikke meningen å kuppe tråden din med meningsløst snakk om aspik og terteskjell! Håper du finner noe godt å servere. :) 

Det går fint. Sjelden man kommer over en skikkelig god kabaret nå til dags.

påskelilje
Kashmir skrev (1 time siden):

Omtrent sånn er det jeg lager den, bare med erter og gulrøtter og persillle i også. Serveres med en helt nydelig hjemmelaget dressing til. Mmmmm!

påskelilje skrev (5 minutter siden):

Omtrent sånn er det jeg lager den, bare med erter og gulrøtter og persillle i også. Serveres med en helt nydelig hjemmelaget dressing til. Mmmmm!

Persille er så undervurdert. Så veldig godt ut. Er glad jeg har kjelen på og kan spise snart 😂

Bøtteknotten skrev (1 time siden):

https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/tray-bake-med-kylling/

Denne ser knallgod ut! Har sååå lyst å prøve 😋 og superenkel!

Så godt ut! Men ingen saus? Vi er to saus-tullinger hos oss... 🙈

Annonse

Bøtteknotten skrev (4 timer siden):

https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/tray-bake-med-kylling/

Denne ser knallgod ut! Har sååå lyst å prøve 😋 og superenkel!

Den så veldig god ut. Har veldig lyst til å få mer belgfrukter inn i kostholdet mitt fordi jeg liker det så godt. Men jeg er ikke vant til å lage mat med det for eksmannen likte det ikke.

Blir kikertene crunchy når de bakes?

Lillemus skrev (På 11.3.2023 den 22.11):

Nei, ikke som i sprø og knasende. 

Ikke i den oppskriften der nei, men hvis man baker de alene på et brett med olje og krydder så blir de det. Det er godt. :) Men jeg vil heller ha ekte potetgull enn en erstatning. 😛

Glitter skrev (6 minutter siden):

Ikke i den oppskriften der nei, men hvis man baker de alene på et brett med olje og krydder så blir de det. Det er godt. :) Men jeg vil heller ha ekte potetgull enn en erstatning. 😛

Jeg har bare stekt dem i stekepanna, da blir de ikke sprø. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...