Gå til innhold

Ostepop til frokost sove ostepop til lunsj/ middag kveldsmat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🙄 det er faktisk synd på meg. 

Anonymkode: 8fe44...d3a

Javel. Jeg er helt for at man kan synes synd på seg selv jeg. Jeg tror mange skulle gjort det litt oftere. Sett på en sang eller noe som får selvmedlidenheten helt ut. Ta det ut 🙂 men ikke dra det for langt, for da blir du destruktiv. Og ikke forvent at alle er enige med deg 🙂 da blir du skuffa.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Javel. Jeg er helt for at man kan synes synd på seg selv jeg. Jeg tror mange skulle gjort det litt oftere. Sett på en sang eller noe som får selvmedlidenheten helt ut. Ta det ut 🙂 men ikke dra det for langt, for da blir du destruktiv. Og ikke forvent at alle er enige med deg 🙂 da blir du skuffa.

Jeg er vant til at ingen er enig med meg så jeg blir ikke så skuffet. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg orker ikke det ISW. Det ble hardt i går…

Du er ung. Dette tåler du. Ræva ut av senga og gjør noe fornuftig 😊

(Beklager, men det er litt begrenset hvor mye sympati jeg greier å ha med fyllesyke 😊

Jeg er vant til at ingen er enig med meg så jeg blir ikke så skuffet. 

Jo du blir jo.det. Gang på gang. 

🙂  ikke noe å smile eller le av det, jeg ville bare formidle at jeg ikke klandrer deg.

AnonymBruker
Kashmir skrev (51 minutter siden):

Jo du blir jo.det. Gang på gang. 

🙂  ikke noe å smile eller le av det, jeg ville bare formidle at jeg ikke klandrer deg.

Ja kanskje jeg blir det av og til når hele hønsegjengen jager meg som en halvspist kylling som løper for livet. Det er da ikke så rart å gå i motvind hver gang,

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (54 minutter siden):

Du er ung. Dette tåler du. Ræva ut av senga og gjør noe fornuftig 😊

(Beklager, men det er litt begrenset hvor mye sympati jeg greier å ha med fyllesyke 😊

Ok nå har jeg dusjet og kledd på meg. Endelig. Har et dilemma nå som jeg lurer på om du vil hjelpe meg med. Skal jeg bli hjemme i dag eller skal jeg ut i dag også? Har nok alkohol til det og dette er min siste mulighet på 14 dager. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kanskje jeg blir det av og til når hele hønsegjengen jager meg som en halvspist kylling som løper for livet. Det er da ikke så rart å gå i motvind hver gang,

Ta det som det er eller finn ut hvorfor det er som det er. Da kan du enten justere det eller stå på ditt og din måte å være på. Ett av to 🙂

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ta det som det er eller finn ut hvorfor det er som det er. Da kan du enten justere det eller stå på ditt og din måte å være på. Ett av to 🙂

Ofte synes jeg svarene er ganske dumme altså. Det er jo ikke derres feil men … 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok nå har jeg dusjet og kledd på meg. Endelig. Har et dilemma nå som jeg lurer på om du vil hjelpe meg med. Skal jeg bli hjemme i dag eller skal jeg ut i dag også? Har nok alkohol til det og dette er min siste mulighet på 14 dager. 

Bra 😊

Du må jo nesten selv finne ut av hva du har lyst til og orker. Hvis du drar ut trenger du jo ikke drikke så mye at du blir dårlig neste dag?

Ofte synes jeg svarene er ganske dumme altså. Det er jo ikke derres feil men … 

Jeg er enig i det. Kan velger jo selv hva man svarer på.

Du har et poeng der. Men helt ærlig syns jeg brukere her er veldig fine mennesker som faktisk vil støtte andre. Ingen skal utnytte det heller. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i det. Kan velger jo selv hva man svarer på.

Du har et poeng der. Men helt ærlig syns jeg brukere her er veldig fine mennesker som faktisk vil støtte andre. Ingen skal utnytte det heller. 

Ja alle er stort sett hyggelige det er bare meg som vil at alle skal være enig med meg, og det er de jo stort sett ikke. 

AnonymBruker
ISW skrev (4 minutter siden):

Bra 😊

Du må jo nesten selv finne ut av hva du har lyst til og orker. Hvis du drar ut trenger du jo ikke drikke så mye at du blir dårlig neste dag?

Hver gang det er helg så fungerer jeg veldig dårlig. Da kan jeg sløse bort dagene som i dag. Det som er er at jeg ikke kjenner når jeg bør stoppe. Jeg kan drikke 6 halvlitere og finne på å drikke sprit før det «smeller» sånn det gjorde i går når jeg trakket over min eget fot. Hvordan er det mulig? 

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hver gang det er helg så fungerer jeg veldig dårlig. Da kan jeg sløse bort dagene som i dag. Det som er er at jeg ikke kjenner når jeg bør stoppe. Jeg kan drikke 6 halvlitere og finne på å drikke sprit før det «smeller» sånn det gjorde i går når jeg trakket over min eget fot. Hvordan er det mulig? 

Var ikke noe problem å bare drikke litt sa du i går...

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Var ikke noe problem å bare drikke litt sa du i går...

Ja og det skulle jeg også. Men så var det noe som skjedde sånn at det ble for mye… ikke min feil! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...