Gå til innhold

Ostepop til frokost sove ostepop til lunsj/ middag kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei…. Det er faktisk ikke det. Jeg ble faktisk seriøst lei meg når du kjeftet på meg. I sted. 

Anonymkode: 8fe44...d3a

Du skrev at ikke mange var enige med deg. Vel, da har du enten skjønt noe ingen andre har skjønt. Eller de bare ikke vil innrømme det. 

Ellers er det at du er så far out at ingen andre skjønner noenting av det du skriver . I mitt hode er det et smil uansett.

Du er jo ikke ensom uansett så da er det ikke noe problem,  så se humoren i det.. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Du skrev at ikke mange var enige med deg. Vel, da har du enten skjønt noe ingen andre har skjønt. Eller de bare ikke vil innrømme det. 

Ellers er det at du er så far out at ingen andre skjønner noenting av det du skriver . I mitt hode er det et smil uansett.

Du er jo ikke ensom uansett så da er det ikke noe problem,  så se humoren i det.. 

Ja jeg er vant til det men ikke sånn dirkete kjeft. Bare av admin når jeg har har blitt stengt ute. Nei jeg er ikke ensom jeg er bare veldig lei meg plutselig uten og vite hvorfor. Sikkert fordi jeg ikke har spist noe. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Var det noen som tvang deg til å drikke?

Nei ikke sånn men det var noe som skjedde likevel. Og da drakk jeg mer uten og tenke mer over det før det smalt. Vært dårlig i dag. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg er vant til det men ikke sånn dirkete kjeft. Bare av admin når jeg har har blitt stengt ute. Nei jeg er ikke ensom jeg er bare veldig lei meg plutselig uten og vite hvorfor. Sikkert fordi jeg ikke har spist noe. 

Du har dytta i deg masse ostepop. Du blir ikke akkurat lykkelig av det da. 

Endret av Kashmir

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du har dytta i deg masse ostepop. Du blir ikke akkurat lykkelig av det da. 

Ikke masse bare to håndfuller med timer i mellom. Synes bare litt kjipt akkurat nå ute. Å vite hvorfor. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ikke masse bare to håndfuller med timer i mellom. Synes bare litt kjipt akkurat nå ute. Å vite hvorfor. 

Salt og fet mat skal være bra når du er fullesjuk.

97314431-e1dd-4c04-86e3-d9367649dda0?fit

Anonymkode: 1cc8f...d6e

Grendel skrev (1 time siden):

En full English Breakfast🤩

En kanne te i tillegg så er dagen i gang.

Nå er jeg glad i litt mektig frokost selv og gjerne middagsrester, men det der var voldsomt 😄 hadde holdt med halvparten, men alt så godt ut da. 

Annonse

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg glad i litt mektig frokost selv og gjerne middagsrester, men det der var voldsomt 😄 hadde holdt med halvparten, men alt så godt ut da. 

Jeg er ikke glad i stor frokost, da blir jeg bare tung. Jeg spiser en liten porsjon havregryn med yoghurt jeg. 😊 Men til lunsj er jo english breakfast godt en sjelden gang i blant. Så sjeldent at det er mange år siden sist. Men det er ikke fordi det ikke er godt. 😛

Nå bruker ikke jeg å bli dårlig da, men til real fyllesyke så er det nudler med kyllingkraft som gjelder.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Ble det ut i går også da? 😛

Ja det ble en liten tur ut.. brukte bare 400-, da men jeg har svidd av 1500-, denne helgen 😕 det var ikke helt planen.. i tillegg er jeg dårlig og trøtt også.. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (14 timer siden):

Hvis du velger å drikke i kveld, ikke kom her på forumet og sutre over dobbel fyllesyke og hvor synd det er på deg i morgen.

Det er ikke alltid et valg, noen ganger så må man stille opp for andre. 

Kashmir skrev (2 timer siden):

Ja, det var litt voldsomt for meg også, men jeg liker idéen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Andre krevet at du drikker. Jaja

Anonymkode: 1cc8f...d6e

Var ikke det jeg skrev… orker ikke drama. Er faktisk sykt dårlig. Sa det var en som en plikt å stille opp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...