Gå til innhold

Hvorfor angst av å være hjemme en hel dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fri i dag. Og tar de dagene som de kommer. Hver dag rundt kl 14-16 får jeg angst om jeg ikke har vært utenfor døren. Men jeg er ikke deprimert, er bare at jeg nyter stillheten hjemme med en kopp kaffe. Tenker alltid at jeg skal ut og har god tid. Men plutselig nærmer det seg kveld og det blir mørkt. Så «skammer» jeg meg over at jeg ikke har gjort noe fornuftig. Men hvorfor kan jeg ikke bare faktisk være hjemme og nyte uten å få dårlig samvittighet? Flere som har det sånn? 

Anonymkode: a0b76...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du litt sånn flink pike-syndrom? 

Det er ikke noe å få dårlig samvittighet for dersom det bare er av og til. Generelt sett bør vi alle strebe etter å komme oss ut døren hver dag, men av og til må det være lov å bare holde seg inne og ikke gjøre en shit. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Har du litt sånn flink pike-syndrom? 

Det er ikke noe å få dårlig samvittighet for dersom det bare er av og til. Generelt sett bør vi alle strebe etter å komme oss ut døren hver dag, men av og til må det være lov å bare holde seg inne og ikke gjøre en shit. 

Jeg er ute hver dag, men det blir somregel utpå kvelden de dagene jeg har fri. 
Det er mulig jeg lider av flink pike syndromet ja. 

Anonymkode: a0b76...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er ute hver dag, men det blir somregel utpå kvelden de dagene jeg har fri. 
Det er mulig jeg lider av flink pike syndromet ja. 

Anonymkode: a0b76...1a3

Tror du bare må si til deg selv at det er i orden å også ta det med ro. At du ikke må gjøre så mye hele tiden. Si til deg selv at det er greit å slappe av. 

Si deg uenig i de kritiserende tankene som måtte dukke opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...