Gå til innhold

Jeg er en veldig stor del av gjengen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For store deler av gjengen er nemlig meg. Jeg har vel nå 14 ulike brukere med 14 ulike nick her inne nå. Det er veldig gøy å snakke og diskutere med seg selv. Kan lage mange tråder og velge blant de 14 som får lov til å komme til orde. Det kan bli ganske heftig til tider, men det er da bare gøy. :D

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For store deler av gjengen er nemlig meg. Jeg har vel nå 14 ulike brukere med 14 ulike nick her inne nå. Det er veldig gøy å snakke og diskutere med seg selv. Kan lage mange tråder og velge blant de 14 som får lov til å komme til orde. Det kan bli ganske heftig til tider, men det er da bare gøy. :D

Anonymkode: 2ff08...faf

Liddli' morsomt.

Anonymkode: af7db...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som tror meg? Ville bare gjøre oppmerksom på at alt ikke er slik dere tror her inne på doktor Online. 

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (30 minutter siden):

Hvis du snakker sant nå så blir sikkert du og de 14 andre utestengt fra DOL. 

Da vil det bli veldig tomt her er jeg redd. 

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese, TS. Har du virkelig ikke noe bedre å bruke tiden din på enn det? Får litt vondt av deg, jeg nå. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært tilfellet så hadde jeg beundret deg 🙂 de fleste må vel ha mer enn nok med ett nick, og å diskutere eller snakke med andre, om de ikke skulle hatt samaler og diskusjon er med 14 alter egoer.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Så trist å lese, TS. Har du virkelig ikke noe bedre å bruke tiden din på enn det? Får litt vondt av deg, jeg nå. ❤️ 

Takk for omtanken, men det går bra med meg ❤️

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (38 minutter siden):

Hadde det vært tilfellet så hadde jeg beundret deg 🙂 de fleste må vel ha mer enn nok med ett nick, og å diskutere eller snakke med andre, om de ikke skulle hatt samaler og diskusjon er med 14 alter egoer.

Det er tilfelle ja, så tar imot beundringen. Det holder hardt til tider, det skal innrømmes, men det er nå gøy og da 🥰

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er tilfelle ja, så tar imot beundringen. Det holder hardt til tider, det skal innrømmes, men det er nå gøy og da 🥰

Anonymkode: 2ff08...faf

Da kan vi konkludere med at de fleste AB innlegg her er trollings.

Anonymkode: af7db...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er tilfelle ja, så tar imot beundringen. Det holder hardt til tider, det skal innrømmes, men det er nå gøy og da 🥰

Anonymkode: 2ff08...faf

Javel. Jeg hadde ikke syntes det var gøy. Jeg tror jeg ville blitt forvirret inn til det svært ubehagelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Da kan vi konkludere med at de fleste AB innlegg her er trollings.

Anonymkode: af7db...18a

Neida, jeg bruker alltid nickene, bortsett fra i denne tråden. Skriver aldri som anonym, bortsett fra i denne tråden. 

Anonymkode: 2ff08...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milou Scholten

Hvilke YouTubere ser du på? 
Jeg kom over en artikkel i går som snakket om de beste YouTuberne: https://nnews.no/topp-12-verdens-beste-youtuber-i-2022/
Mange av dem visste jeg ikke engang at eksisterte. Jeg kjente bare MrBeast, og det var det. 
Jeg så på noen YouTubere, og nå har jeg nye favoritter. Til og med noen kanaler for barn. 
Kjenner du noen på denne listen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 21.07):

For store deler av gjengen er nemlig meg. Jeg har vel nå 14 ulike brukere med 14 ulike nick her inne nå. Det er veldig gøy å snakke og diskutere med seg selv. Kan lage mange tråder og velge blant de 14 som får lov til å komme til orde. Det kan bli ganske heftig til tider, men det er da bare gøy. :D

Anonymkode: 2ff08...faf

Wow. Jaja har jeg lest det også😁

Anonymkode: 740f1...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...