Gå til innhold

De som legger ut masse videoer fra psykiatrisk er de ute etter oppmerksomhet eller hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker på offentlige kontoer eller private kontoer med mange følgere på f eks tiktok. Søker de bare sympati fra andre? Er det hjertene og "heier på deg", "du er sterk" osv de er ute etter? Jeg forstår ikke hvorfor noen vil sette seg i den situasjonen. Det er ikke det at jeg mener å være psyk burde være skambelagt, men å legge ut nesten daglige videoer fra innleggelser virker for meg som noe som blir gjort for å søke oppmerksomhet og bekreftelse fra andre? 

Anonymkode: f466b...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig tilbakemeldinger fra følgerne deres dekker et behov for omsorg? Eller de føler seg mindre alene? 

Jeg vet ikke, men håper ikke de blir å angre på det senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Regner med at det er du som har tatt opp dette flere ganger før? Hva nytt av tilbakemeldinger er du ute etter? 

Jeg har ikke svart i noen av de trådene du (hvis det er deg) har opprettet om dette tidligere, og ikke har jeg tik tok eller får opp sånne videoer andre steder, men ja, jeg er enig med deg utifra det du beskriver at disse menneskene virker til å være ute etter oppmerksomhet i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Mulig tilbakemeldinger fra følgerne deres dekker et behov for omsorg? Eller de føler seg mindre alene? 

Jeg vet ikke, men håper ikke de blir å angre på det senere. 

Det kan jo alltid ligge ute. Folk kan lagre videoene, henge de ut osv. For ikke å snakke om hvor mange som ser de. 

Anonymkode: f466b...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...