Gå til innhold

Jeg er så ensom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke helt om det passet best å poste denne på psykiatri eller åpent. Men prøver meg her. 

Jeg kjenner mye på ensomhet. Jeg jobber to ganger i uka men jobber da for meg selv. Utenom det møter jeg ingen i ukedagene. Drar ofte hjem til mine foreldre i helgene for å slippe å føle på ensomheten da. Jeg føler at denne ensomhetsfølelsen ødelegger mye for meg. Jeg er dårlig på å være alene og det å trives i eget selskap. Blir så urolig når ingenting skjer, fører av og til selvskading. På samme tid er det ikke mye jeg orker å være med andre, er veldig innadvendt. 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: d71a7...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Hei :)

Siden du ikke orker så ofte å være med andre i rl, kunne venner på internett vært noe? Du kan f.eks melde deg inn i grupper på fb som omhandler interessene dine og sånn sett snakke med folk? Det finnes også sider (internett) vet jeg, hvor folk i din situasjon kan finne andre. Du kan kanskje undersøke litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetsperle

Jeg vil bare gi deg en klemm❤️ er det noen hobbyer du inntresere deg for? Idrett? Noe som du kan møte nye mennesker på? Turdager hvis du liker å gå tur? Her har vi en gruppe hver uke som går på tur så man kan henge seg på. Strikke klubbe osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også helt alene utenom mine foreldre. Har verken venner eller kjæreste. 

Anonymkode: 80909...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...