Gå til innhold

Finnes det en kur for grått hår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min verste skrekk er og få det. 

Anonymkode: 4e7b3...431

Så om begge foreldrene dine omkommer i en ulykke, leiligheten din brenner opp og du selv må amputere begge beina, er det tross alt bedre enn å få litt grått hår? 

AnonymBruker
ISW skrev (36 minutter siden):

Så om begge foreldrene dine omkommer i en ulykke, leiligheten din brenner opp og du selv må amputere begge beina, er det tross alt bedre enn å få litt grått hår? 

Herregud. ISW!! 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når den tid kommer. Finnes det en kur for dette utenom å farge håret? Min verste skrekk er og få det. 

Du kan jobbe med skrekken.  F.eks. stå foran et speil og gjenta flere ganger "jeg blir kjempe fin med grått hår".  Wupps skrekken blir borte.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når den tid kommer. Finnes det en kur for dette utenom å farge håret? Min verste skrekk er og få det. 

Når du blir gammel nok tror jeg ikke du vil tenke så mye på det. Det må vel minst være 40 år til...

Anonymkode: baf5d...f79

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Det finnes ting som kanskje hjelper litt, men ikke en kur.

Kuren er å farge håret. De fleste kvinner gjør det. (Noen menn også, med varierende hell)

AnonymBruker
Grendel skrev (45 minutter siden):

Nei. Det finnes ting som kanskje hjelper litt, men ikke en kur.

Kuren er å farge håret. De fleste kvinner gjør det. (Noen menn også, med varierende hell)

Takk grendel for et saklig svar på spørsmålet mitt, uten ikke relevant innhold. Til dere andre : hvis det er konkurranse på hvem som har oppleves verst ting eller har størst traumer kan jeg love dere at jeg ville vært foruten det jeg står i! Slutt og konkurrere om dette. Det er bare helt tragisk. 

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk grendel for et saklig svar på spørsmålet mitt, uten ikke relevant innhold. Til dere andre : hvis det er konkurranse på hvem som har oppleves verst ting eller har størst traumer kan jeg love dere at jeg ville vært foruten det jeg står i! Slutt og konkurrere om dette. Det er bare helt tragisk. 

Her er forresten det jeg fant som virker litt troverdig.

Det er litt interessant at stress faktisk gir grått hår. (Det får meg til å lure på om jeg kanskje har vært litt vel laidback gjennom livet)

Det finnes ting som virker litt på yngre mennesker, men ikke over 40 år. Det er forskning på stamceller etc. Ikke regn med at det kommer noe som faktisk fungerer ordentig og som folk flest har tilgang til.

https://www.goodrx.com/well-being/healthy-aging/can-you-reverse-gray-hair

AnonymBruker
Grendel skrev (29 minutter siden):

Her er forresten det jeg fant som virker litt troverdig.

Det er litt interessant at stress faktisk gir grått hår. (Det får meg til å lure på om jeg kanskje har vært litt vel laidback gjennom livet)

Det finnes ting som virker litt på yngre mennesker, men ikke over 40 år. Det er forskning på stamceller etc. Ikke regn med at det kommer noe som faktisk fungerer ordentig og som folk flest har tilgang til.

https://www.goodrx.com/well-being/healthy-aging/can-you-reverse-gray-hair

Takk igjen grendel for hjelpen :) setter pris på saklige svar som svarer til hi :) 

Ekstra skrev (2 timer siden):

Hårfarge funker veldig bra 😅. Enklere å gjøre noe med grått hår enn med manglende hår

Da må man jo farge så ofte, ettervekst er IKKE pent...! Men det finnes vel noe som man kan spraye eller pensle på kun etterveksten, gjør det ikke? Slik at man slipper å farge hele håret hver gang? 

AnonymBruker
Savannah skrev (11 timer siden):

Du kan jobbe med skrekken.  F.eks. stå foran et speil og gjenta flere ganger "jeg blir kjempe fin med grått hår".  Wupps skrekken blir borte.

Jeg skal aldri ha grått hår noensinne, derfor vil jeg gjøre alt jeg kan for og forebygge det. Derfor jeg opprettet tråden. Med en gang jeg får en rynke skal jeg også fjerne den med Botox. 

Lillemus skrev (26 minutter siden):

Da må man jo farge så ofte, ettervekst er IKKE pent...! Men det finnes vel noe som man kan spraye eller pensle på kun etterveksten, gjør det ikke? Slik at man slipper å farge hele håret hver gang? 

Ja, det finnes slik spray, men man kan også velge å farge det relativt ofte. Jeg kommer nok til å fortsette å farge en god stund. Grått hår legger 10 år+ til min alder.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skal aldri ha grått hår noensinne, derfor vil jeg gjøre alt jeg kan for og forebygge det. Derfor jeg opprettet tråden. Med en gang jeg får en rynke skal jeg også fjerne den med Botox. 

Det er da ingen som nekter deg det. :) Om det er det du vil så kjør på når den tid kommer, så lenge du har penger til det og trives med det utseendet du får så er jo det det viktigste. :) Og nå er jeg seriøs altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...