AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Dette er en stund siden nå. Men jeg leste journalen min og i den hadde behandler skrevet at jeg luktet, men det har hun ikke sagt noe til meg om. Det jeg lurer på er hvorfor hun ikke sa noe til meg? Jeg hadde jo bare satt pris på å få vite det... Jeg har forøverig normal hygiene og har aldri hørt fra andre at jeg har luktet før. Anonymkode: b6612...215 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er en stund siden nå. Men jeg leste journalen min og i den hadde behandler skrevet at jeg luktet, men det har hun ikke sagt noe til meg om. Det jeg lurer på er hvorfor hun ikke sa noe til meg? Jeg hadde jo bare satt pris på å få vite det... Jeg har forøverig normal hygiene og har aldri hørt fra andre at jeg har luktet før. Anonymkode: b6612...215 Det hadde jeg også syks var utrolig kjipt å lese i en journal uten at behandler hadde sagt noe om det. Anonymkode: 3fcee...a62 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Hadde likt om pasientene kunne skrive noe om behandlerne sine, haha. Burde være sånn at pasientene også kan skrive journal om behandlerne sine, lurer på om de hadde likt det. 😂🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 "Behandleren har gått opp masse i vekt og stinker"😂🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det hadde jeg også syks var utrolig kjipt å lese i en journal uten at behandler hadde sagt noe om det. Anonymkode: 3fcee...a62 Ja, det er skikkelig kjipt. Man tenker jo veldig på hvor lenge man har gått rundt og luktet vondt. Anonymkode: b6612...215 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) Hvorfor er det egentlig ikke sånn at pasientene kan skrive noe om behandlerne sine? Det burde jo vært sånn? Hvorfor skal behandlere ikke få noe som helst tilbakemelding på hvordan de er, kun pasientene? Endret 16. mars 2023 av Everybody 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Etter hver time burde pasientene også kunne skrive litt om hvordan de opplever samtalen med behandler, hva behandler kan forbedre osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg har fått det verbalt en gang. Fra psyk spl jeg gikk hos. Jeg ble litt pinlig berørt. Har skjerpet meg etter det. Anonymkode: 7b67c...eed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Hadde en psykolog som STINKA røyk noen ganger. Det kunne være så ille at det kjentes ut som hadde sittet to dager i strekk på et røykerom uten lufting. Jeg sa fra til henne en gang jeg kom dit fordi jeg hadde astmaanfall og måtte gå igjen. Røykstanken gjorde det verre. Anonymkode: 87e0e...81a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Det er kanskje noe om hva de kan si og ikke? Noen ville jo helt sikkert tatt det ille opp om behandler sa det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg har lest at jeg ser velstelt og ren ut men han sier det ikke til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.