Gå til innhold

Lett til moderat hodepine som har vart lenge til tross for 1g paracet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk vondt i hodet i går tidlig på dagen. Og nå har jeg fortsatt vondt i hodet. Til tross for at jeg har tatt 1g paracet både i går og i dag, og sovet på ett kaldt rom. Smertene er bare lett til moderat, så det er jo ikke noe krise, men er litt bekymret likevel med tanke på at det ikke går over. Hodepine er ikke noe jeg har vert plaget med før, har kanskje hatt hodepine 10-15 ganger i fjor eller noe slikt. Jeg begynner å bli litt bekymret. Er dette noe å bekymre seg for? Og hvis ikke, når blir det noe å bekymre seg for?

Anonymkode: 0a14f...efe

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (3 minutter siden):

Det er ikke noe å bekymre seg for bortsett fra at det er ubehagelig. Dette er noe sgs alle opplever flere ganger i livet. 

Dette er noe en nevner for fastlegen neste gang en likevel er der.

Så bra. Har aldri opplevd det før, men uansett, er det "normalt" så er det jo supert.

Da skal jeg nevne det neste gang jeg er der.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg fikk vondt i hodet i går tidlig på dagen. Og nå har jeg fortsatt vondt i hodet. Til tross for at jeg har tatt 1g paracet både i går og i dag, og sovet på ett kaldt rom. Smertene er bare lett til moderat, så det er jo ikke noe krise, men er litt bekymret likevel med tanke på at det ikke går over. Hodepine er ikke noe jeg har vert plaget med før, har kanskje hatt hodepine 10-15 ganger i fjor eller noe slikt. Jeg begynner å bli litt bekymret. Er dette noe å bekymre seg for? Og hvis ikke, når blir det noe å bekymre seg for?

Drikker du nok? Et tegn på at en drikker for lite, er nettopp hodepine. 

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Er du veldig bekymret så skader det vel ikke å snakke med legen din 🙂

Så du tenker i utgangspunktet egentlig at man egentlig ikke trenger kontakte lege? Bare om man er veldig bekymret? Da kan det vel vente til tirsdag eller? Legen har ikke ledig time før det. Men kan sikkert kanskje få hastetime om sekretæren synes det ee grunn nok så kan jo evnt høre om det. Hva tenker du? Vil ikke bli stemplet som hypokonder 😕

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Burde jeg be om hastetime i morgen?... Har fortsatt periodevis vondt i hodet... men som sagt ikke voldsomt vondt, bare moderat. Er fortsatt bekymret da, men.

Jeg hadde ventet til den oppsatte timen på tirsdag. I mitt hode er dette ikke grunnlag for akutt-time.

AnonymBruker
frosken skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde ventet til den oppsatte timen på tirsdag. I mitt hode er dette ikke grunnlag for akutt-time.

Du har nok rett. Er nok bare jeg som har bygget opp litt for mye bekymring over disse dagene. Det er nok ikke noe galt, håper jeg.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du har nok rett. Er nok bare jeg som har bygget opp litt for mye bekymring over disse dagene. Det er nok ikke noe galt, håper jeg.

Høres ut som helt vanlig spenningshodepine. 

AnonymBruker
frosken skrev (4 minutter siden):

Høres ut som helt vanlig spenningshodepine. 

Ja, det er det nok. Har bare aldri opplevd det slik før så ble litt ekstra bekymret. Spesielt det at paracet ikke fungerer/fungerer dårlig. Men det har blitt litt bedre nå enn det var så kan jo være det går over til tirsdag. Men jeg kommer nok til å ta det opp da likevel. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...