AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Jeg skal snart til legen og bekymrer meg litt for at jeg kommer til å bagatellisere symptomene så mye at fastlegen ikke kommer til å ta det jeg sliter med på alvor. Anonymkode: c629b...f24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Det er jo absolutt en reell bekymring da, om du vet at du fort kan havne der.. For å forebygge kan du kanskje skrive ned? Enten for å øve på noen setninger som er veldig tydelige og som du kan ty til, eller for å gi direkte til legen og be ham lese. Det er også lov å rett og slett si det i starten 🙂 «Jeg har en tendens til å bagatellisere fordi (…..), men nå må jeg prøve å få ting klart frem fordi dette er skikkelig viktig/vanskelig/vondt for meg. Om jeg plutselig sier «neida, men det går sikkert fint» så ikke tro på meg». Eller noe i den gata. Anonymkode: 60733...adc 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.