Gjest Vendi Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 (endret) 1. Hvilke doser anser man som stemningsstabiliserende? 2. Er det vanlig å oppleve økt søtsug på Zyprexa? Jeg hadde det sist jeg gikk på det også. I tillegg er det vanskelig å kjenne at jeg er mett, dvs når jeg har fått nok mat. Endret 15. mars 2023 av Vendi 0 Siter
Everybody Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Det at det er vanlig å oppleve søtsug på Zyprexa er helt opplagt. Flesteparten gjør det, men noen legger ikke på seg av den eller opplever søtsug. 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 16. mars 2023 Skrevet 16. mars 2023 1: Er ikke så viktig å vite likevel. Det viktigste er at jeg går på doser som hjelper for meg, og det gjør jeg nå. 2: Er ikke så viktig å vite hvordan dette er for andre. Det viktigste er hvordan jeg reagerer på medisinen og klarer å finne måter å hindre vektoppgang på. 0 Siter
Marye Skrevet 16. mars 2023 Skrevet 16. mars 2023 7,5 virket stemningsstabiliserende på meg.. fikk stort behov for mat. Gikk opp 30 kg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.