Gå til innhold

2 spørsmål om Zyprexa


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

1. Hvilke doser anser man som stemningsstabiliserende? 

2. Er det vanlig å oppleve økt søtsug på Zyprexa? Jeg hadde det sist jeg gikk på det også. I tillegg er det vanskelig å kjenne at jeg er mett, dvs når jeg har fått nok mat.

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at det er vanlig å oppleve søtsug på Zyprexa er helt opplagt. Flesteparten gjør det, men noen legger ikke på seg av den eller opplever søtsug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

1: Er ikke så viktig å vite likevel. Det viktigste er at jeg går på doser som hjelper for meg, og det gjør jeg nå.  

2: Er ikke så viktig å vite hvordan dette er for andre. Det viktigste er hvordan jeg reagerer på medisinen og klarer å finne måter å hindre vektoppgang på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...