Gå til innhold

Var det egentlig meningen at jeg skulle svare på meldingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sendte e-konsultasjon til fastlegen der jeg spurte om å få ta blodprøver av D-vitamin og da skrev han tilbake: "Kom gjerne til time så bestiller vi blodprøve. Ellers om du foretrekker kan jeg lage til blodprøveskjema klart til deg, så kommer du innom når det passer".  Også på slutten av meldingen står det: "Hører i fra deg". Men det står også at konsultasjonen er avsluttet fra legens side og at den bare kunne besvares om det gjaldt veldig viktig informasjon.

Så jeg tenkte at "Hører i fra deg" sikkert var sånn standard svar, eller at han skrev det uten å tenke seg om? Så jeg bestilte bare time og tenkte ikke noe mer over meldingen.

Men burde jeg egentlig ha svart han på meldingen? Han sitter jo sikkert ikke å venter på svar fra meg liksom men.
Dette er jo sikkert ikke noe å bry seg om, er bare jeg som er bekymret for å gjøre feil. 

Anonymkode: 22e91...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker jo at det at du bestilte time er svar i seg selv? Det er vel ikke nødvendig å svare "jeg bestilte time" i tillegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker jo at det at du bestilte time er svar i seg selv? Det er vel ikke nødvendig å svare "jeg bestilte time" i tillegg? 

Men får fastlegen varsel når man bestiller time da? Vet ikke jeg.

Anonymkode: 22e91...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men får fastlegen varsel når man bestiller time da? Vet ikke jeg.

Anonymkode: 22e91...372

Tviler på han får varsler på det. Det hadde blitt mange unødvendige varsler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Tre alternativer

1. Du gjør ingenting og forventer at fastlegen er tankeleser

2. Du bestiller time som fastlegen nevnte og deretter tar du blodprøver

3. Du svarer på meldingen at han kan gjøre klar blodprøveskjema og at du kommer innom for blodprøve når det passer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...