Gå til innhold

Hvordan kan jeg skrive som anonymt uten å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Tror ikke du blir mindre gjenkjent om du begynner å skrive nynorsk, gitt. ;) Det har med skrivestil og innhold å gjøre at du er lett gjenkjennelig. Tematikken du ofte har avslører deg mest. 

Endret av Vendi

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (6 timer siden):

Tror ikke du blir mindre gjenkjent om du begynner å skrive nynorsk, gitt. ;) Det har med skrivestil og innhold å gjøre at du er lett gjenkjennelig. Tematikken du ofte har avslører deg mest. 

Da det jeg endrer hvordan? Samfunnsøkonomi om baklengs skriver jeg at hjelpe det vil??

Anonymkode: a72db...d4f

Du vil jo skille deg enda mer ut hvis du er den eneste som skriver nynorsk.

Så lenge du fortsetter med det innholdet og den skrivestilen du har, så vil du lett bli gjenkjent. Jeg har aldri truffet et menneske over tyve år som har den tankegangen du har, så du skiller deg særdeles lett ut.

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Du vil jo skille deg enda mer ut hvis du er den eneste som skriver nynorsk.

Så lenge du fortsetter med det innholdet og den skrivestilen du har, så vil du lett bli gjenkjent. Jeg har aldri truffet et menneske over tyve år som har den tankegangen du har, så du skiller deg særdeles lett ut.

Hvor har jeg sagt jeg er det? Jeg kunne også vært 70. Ja vel jeg har aldri møtt noen på over 40 som er så sær.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor har jeg sagt jeg er det? Jeg kunne også vært 70. Ja vel jeg har aldri møtt noen på over 40 som er så sær.

I en annen tråd mente du jeg var svært A4. Du må nesten bestemme deg om jeg er A4 eller sær. 😅

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

I en annen tråd mente du jeg var svært A4. Du må nesten bestemme deg om jeg er A4 eller sær. 😅

Er det samme det. Jeg var faktisk i godt humør når jeg våknet og nå er jeg ikke det lenger. Takk skal du ha.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du er 70 år og forventer at dine foreldre skal sponse deg med bil og bolig er du i en svært uvanlig livssituasjon... ;) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (20 minutter siden):

Hvis du er 70 år og forventer at dine foreldre skal sponse deg med bil og bolig er du i en svært uvanlig livssituasjon... ;) 

jaja det kan være de begynte tidlig.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jaja det kan være de begynte tidlig.

Når jeg er 90 så er min sønn 70, mtp at han også er pensjonist da så regner jeg sterkt med han er vel etablert for lenge lenge siden. ;) Kanskje når han er 35 slik samfunnet utvikler seg...

Skulle tatt seg ut du var 70 ja.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Når jeg er 90 så er min sønn 70, mtp at han også er pensjonist da så regner jeg sterkt med han er vel etablert for lenge lenge siden. ;) Kanskje når han er 35 slik samfunnet utvikler seg...

Skulle tatt seg ut du var 70 ja.

Jaja det skal ikke være lett si og være meg her. På dol. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...