Gå til innhold

Hvordan kan jeg skrive som anonymt uten å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jaja det skal ikke være lett si og være meg her. På dol. 

Anonymkode: a72db...d4f

DOL er jo et samfunn og samfunn er ikke alltid enkelt. Alle må tilpasse seg samfunnet til en viss grad. :)

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Eksempel på hvor viktig kommaregel er.

Det er en spøk HI. 

Den spøken skjønte jeg ikke for jeg har ikke humoristisk evne. Jeg vet ikke hvilken diagnose jeg har men noe galt er det med meg. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

DOL er jo et samfunn og samfunn er ikke alltid enkelt. Alle må tilpasse seg samfunnet til en viss grad. :)

Nei det er ikke det. Hvordan oppfatter du meg da fine glitter? 

Nei det er ikke det. Hvordan oppfatter du meg da fine glitter? 

Jo jeg vil da kalle det et slags nettsamfunn. 

Hvordan jeg oppfatter deg? Jeg vet ikke helt, det varierer. Alt fra frekk, provoserende og kverulerende med god evne til å sette seg i offerposisjon til morsom, naiv på en søt måte og med en litt skjult intelligens. Altså at du er smartere enn du gir uttrykk for. En person som lager litt liv og røre på forumet. Også forvirrer du meg. Jeg skjønner ikke alltid om du er seriøs eller om du egentlig tuller. Og jeg opplever innimellom at du sier ting for å fremprovosere reaksjoner hos meg og andre, for så å framstå som et offer når reaksjonen kommer. Det er ikke heldig. 

Så jeg oppfatter deg på flere måter. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den spøken skjønte jeg ikke for jeg har ikke humoristisk evne. Jeg vet ikke hvilken diagnose jeg har men noe galt er det med meg. 

Jeg skrev at det var en spøk for at du ikke skulle ta det som kritikk. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jo jeg vil da kalle det et slags nettsamfunn. 

Hvordan jeg oppfatter deg? Jeg vet ikke helt, det varierer. Alt fra frekk, provoserende og kverulerende med god evne til å sette seg i offerposisjon til morsom, naiv på en søt måte og med en litt skjult intelligens. Altså at du er smartere enn du gir uttrykk for. En person som lager litt liv og røre på forumet. Også forvirrer du meg. Jeg skjønner ikke alltid om du er seriøs eller om du egentlig tuller. Og jeg opplever innimellom at du sier ting for å fremprovosere reaksjoner hos meg og andre, for så å framstå som et offer når reaksjonen kommer. Det er ikke heldig. 

Så jeg oppfatter deg på flere måter. 

Huff nei dette er jo ikke bra. Det får jeg ts til meg å jobbe med. Jeg vil jo ikke være frekk. Jeg tror jeg må bestille meg en time hos en psykiater som kan gi meg skikkelig lobotomering. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det var dumt. 

Ja det var det men nå er jeg over det fordi jeg er en optimist. Jeg er egentlig ganske enkel sånn sett. Kan bli sint i et øyeblikk også er jeg glad igjen etter en time eller to. Akkurat som en hund. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff nei dette er jo ikke bra. Det får jeg ts til meg å jobbe med. Jeg vil jo ikke være frekk. Jeg tror jeg må bestille meg en time hos en psykiater som kan gi meg skikkelig lobotomering. 

Noe bra og noe ikke bra, men det er jo ting du kan gjøre noe med hvis du vil. Du har fått endel tilbakemeldinger på DOL om dette. Også tror jeg du oppfører deg annerledes på ekte. Jeg tror du bruker forumet til å ventilere på en litt destruktiv måte. 

Så jeg tror det er bedre stilt med deg egentlig. 

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Noe bra og noe ikke bra, men det er jo ting du kan gjøre noe med hvis du vil. Du har fått endel tilbakemeldinger på DOL om dette. Også tror jeg du oppfører deg annerledes på ekte. Jeg tror du bruker forumet til å ventilere på en litt destruktiv måte. 

Så jeg tror det er bedre stilt med deg egentlig. 

Kanskje ikke godt å si. Men foreldrene mine sier jeg er en diva. Interessant å høre på en rolig måte nå som temperaturen er lav, det kan hende jeg klarer å jobbe med det. Jeg har i alle fall notert det. 

Kanskje ikke godt å si. Men foreldrene mine sier jeg er en diva. Interessant å høre på en rolig måte nå som temperaturen er lav, det kan hende jeg klarer å jobbe med det. Jeg har i alle fall notert det. 

Langt bedre når temperaturen er lav ja. :)

Hehe en diva ja. Men selv en diva kan det bli noe av. Jeg tror i hvert fall at hvis du mente at du vil bli psykolog så bør du jobbe med å forstå både deg selv og andre først. Hvis det ikke var tull da. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja det var det men nå er jeg over det fordi jeg er en optimist. Jeg er egentlig ganske enkel sånn sett. Kan bli sint i et øyeblikk også er jeg glad igjen etter en time eller to. Akkurat som en hund. 

🤣

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har faktisk også sammenlignet meg selv med en hund før sånn der om å være kortvarig sint. Hehe.

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Langt bedre når temperaturen er lav ja. :)

Hehe en diva ja. Men selv en diva kan det bli noe av. Jeg tror i hvert fall at hvis du mente at du vil bli psykolog så bør du jobbe med å forstå både deg selv og andre først. Hvis det ikke var tull da. 

Jeg trodde jeg skulle bli psykolog. Jeg liker psykologi godt. Kanskje jeg ikke er smart nok, det kreves jo 5,8 i snitt og jeg er litt fra det. Har du et annet alternativ?

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg trodde jeg skulle bli psykolog. Jeg liker psykologi godt. Kanskje jeg ikke er smart nok, det kreves jo 5,8 i snitt og jeg er litt fra det. Har du et annet alternativ?

Så høyt snitt har ikke jeg heller. 

Tja. Psykiatrisk sykepleier? Jeg kom inn på sykepleieren med et snitt på 4. Snittet var da under 4, men mulig det har steget. Men det er jo en veldig somatisk utdanning bortsett fra ett fag med psykologi og en praksis på 8 uker. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Så høyt snitt har ikke jeg heller. 

Tja. Psykiatrisk sykepleier? Jeg kom inn på sykepleieren med et snitt på 4. Snittet var da under 4, men mulig det har steget. Men det er jo en veldig somatisk utdanning bortsett fra ett fag med psykologi og en praksis på 8 uker. 

Nei det er ikke for meg. Jeg trodde det var psykologi men jeg vet ikke helt. «

Jeg tror du bruker forumet til å ventilere på en litt destruktiv måte. » kan du si litt mer om det? 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei det er ikke for meg. Jeg trodde det var psykologi men jeg vet ikke helt. «

Jeg tror du bruker forumet til å ventilere på en litt destruktiv måte. » kan du si litt mer om det? 

Det bare virker som at når du er i kranglemodus og krangler og diskuterer med flere her så går du inn for å gjøre det framfor at det er en helt spontan måte å være på. At du ventilerer ut hva enn du føler på ved å gå i konflikt her på forumet. 

Jeg kan ta feil, men det er en tanke jeg har hatt. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det bare virker som at når du er i kranglemodus og krangler og diskuterer med flere her så går du inn for å gjøre det framfor at det er en helt spontan måte å være på. At du ventilerer ut hva enn du føler på ved å gå i konflikt her på forumet. 

Jeg kan ta feil, men det er en tanke jeg har hatt. 

Å ja. Men det er jo ikke min feil at dere ikke er enig med meg. Synes det er ganske dumt til tider. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å ja. Men det er jo ikke min feil at dere ikke er enig med meg. Synes det er ganske dumt til tider. 

Det er ikke noe galt i å være uenig, men det handler jo litt om hvordan man møter de man er uenig med. Du har jo en del annerledese meninger kan man vel si, og da blir det til at mange er uenig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...