Gå til innhold

Hvordan kan jeg skrive som anonymt uten å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (18 timer siden):

Så høyt snitt har ikke jeg heller. 

Tja. Psykiatrisk sykepleier? Jeg kom inn på sykepleieren med et snitt på 4. Snittet var da under 4, men mulig det har steget. Men det er jo en veldig somatisk utdanning bortsett fra ett fag med psykologi og en praksis på 8 uker. 

Tror du jeg hadde passet som advokat? 

Anonymkode: a72db...d4f

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du jeg hadde passet som advokat? 

Jeg aner ikke. Jeg kjenner deg jo ikke. Som advokat må en være flink til å argumentere, men en kan ikke ta det personlig når en får sterke motargumenter. Det er en til tider stressende og krevende jobb.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg aner ikke. Jeg kjenner deg jo ikke. Som advokat må en være flink til å argumentere, men en kan ikke ta det personlig når en får sterke motargumenter. Det er en til tider stressende og krevende jobb.

Det passer meg bra. Jeg liker en god diskusjon og er flink på argumentasjon når jeg tar meg sammen. Sånn som nå. Kjemper for rettferdighet. 

AnonymBruker
Glitter skrev (9 minutter siden):

Men lønner er bra og for meg som foretrekker å sette høye mål og stå i det passer. Jeg går bare hvis noen er veldig uenig, det har funket bra. 

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det passer meg bra. Jeg liker en god diskusjon og er flink på argumentasjon når jeg tar meg sammen. Sånn som nå. Kjemper for rettferdighet. 

Så bra. :) Tror juss-studiet er ganske tørt da. Men vil tro det er en spennende jobb. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Så bra. :) Tror juss-studiet er ganske tørt da. Men vil tro det er en spennende jobb. 

Ja det er det. Må være interessert i samfunnet blant annet. Men snittet er lavere enn psykologi profesjonsstudiet. Jeg vil være den som tar avgjørelser, som en leder. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er det. Må være interessert i samfunnet blant annet. Men snittet er lavere enn psykologi profesjonsstudiet. Jeg vil være den som tar avgjørelser, som en leder. 

Kanskje du blir dommer da. Hehe. Jeg passer ikke som leder.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Kashmir skrev (På 17.3.2023 den 17.32):

Jeg skjønner at du kan bli provosert av ulike ytringer her og på andre forum. At du kanskje tenker at det er mange fordommer og pretensiøse mennesker. Så du går til det skrittet å utfordre de holdningene ved å fremlegge teorier og problemstillinger. 

Det er bare det at da blir du passiv aggresiv og angriper subtilt istedenfor å utfordre på en mer konstruktiv måte. Du spør i et innlegg om det er bare gamlinger her og i neste skriver du at du hater grått hår og rynker. Det blir veldig mye angrep skjult under noe du "oppriktig lurer på" 

Når du oppfatter at du når frem med provokasjoner, så blir du aggresiv fordi andre reagerer med å føle seg enten truffet eller går i forsvar. Du tenker at folk ikke må reagere sånn, for du "har jo rett"  eller du "må jo få mene hva du vil" 

Det er jo tross alt bedre å si direkte hva som provoserer deg, og ta en diskusjon på det? 

Hvilke andre forum er du på? 

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvilke andre forum er du på? 

Er en del på Flashback Forum fordi de er flinke til å diskutere aktuelle saker og krim. Det er litt høyere under taket der, og selv om det er litt kjefting og krangel under noen underforum, så er mange gode på å diskutere sak. Svensk forum da, men de tar også opp norske saker. Er litt på Reddit også. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Er en del på Flashback Forum fordi de er flinke til å diskutere aktuelle saker og krim. Det er litt høyere under taket der, og selv om det er litt kjefting og krangel under noen underforum, så er mange gode på å diskutere sak. Svensk forum da, men de tar også opp norske saker. Er litt på Reddit også. 

Å ja vet ikke hva Reddit er heller ikke flashbacks forum. Tuller du nå?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Lever du under en stein? 

Anonymkode: 87940...df6

Trenger ikke å ha med at hen lever under en stein kan bare hende at hen faktisk har et liv 😉

Anonymkode: 503a7...7a2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...