Gå til innhold

Jeg ser så stygg ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis jeg har mobilen nede i fanget og har på kameraet mot meg så ser jeg så jævlig ut at jeg vil bare gjemme meg vekk og aldri komme ut igjen. 

Nesa er rar, den er skjev, ikke lik på begge sider og alt for tynn så det ser rart ut

Dobbelthake

Stygg hud

Anonymkode: ed6a0...58a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471848-jeg-ser-s%C3%A5-stygg-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis jeg har mobilen nede i fanget og har på kameraet mot meg så ser jeg så jævlig ut at jeg vil bare gjemme meg vekk og aldri komme ut igjen. 

Nesa er rar, den er skjev, ikke lik på begge sider og alt for tynn så det ser rart ut

Dobbelthake

Stygg hud

ALLE får dobbelthake om de tar bilde av seg selv mens de har mobilen liggende i fanget og ser ned. :) Så ikke gjør det.

Det er ingen som er lik på høyre og venstre side - DET ville sett veldig rart ut! Helt sant. Rens huden din med et mildt rensemiddel og bruk en god dagkrem, dette kan de hjelpe deg å finne på f.eks. Vita eller et annet parfymeri, eller på apoteket. Og smil! Du vet at det fineste du kan ta på deg er et smil? Og det er helt sant! :) 

Det er jo vanlig å ta et fint bilde av seg selv? Og stille kameraet i en posisjon slik at man ser bra ut? Alle vil se slik ut hvis man ser på rare posisjoner av seg selv. Jeg tror det kommer av at man ikke er vandt med å se seg selv i slike posisjoner så man tror at man ser stygg ut.

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

ALLE får dobbelthake om de tar bilde av seg selv mens de har mobilen liggende i fanget og ser ned. :) Så ikke gjør det.

Det er ingen som er lik på høyre og venstre side - DET ville sett veldig rart ut! Helt sant. Rens huden din med et mildt rensemiddel og bruk en god dagkrem, dette kan de hjelpe deg å finne på f.eks. Vita eller et annet parfymeri, eller på apoteket. Og smil! Du vet at det fineste du kan ta på deg er et smil? Og det er helt sant! :) 

Eh. Nei alle får ikke dobbelthake av det. Jeg prøvde nå og får det ikke. 

Anonymkode: 36444...610

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dobbelthake

Stygg hud

De fleste synes de ser jævlige ut fra den vinkelen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...