Gå til innhold

Skal du spise noe godt i kveld?


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Jeg skal snart ha hjembestilt pizza, og jeg gleder meg over det, for nå er jeg sulten! Noen ganger er det enkle best! 🥰

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Vendi skrev (13 minutter siden):

Jeg skal snart ha hjembestilt pizza, og jeg gleder meg over det, for nå er jeg sulten! Noen ganger er det enkle best! 🥰

Her blir det vegetarburger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Her blir det vegetarburger. 

Lager du selv, eller har du bestilt? Tror Burger King skal ha (eller har allerede) en periode med fokus på vegetarburgere. Min oppfatning har vært at vegetarburger umulig kan smake godt, men jeg har vurdert å prøve 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (17 minutter siden):

Jeg skal snart ha hjembestilt pizza, og jeg gleder meg over det, for nå er jeg sulten! Noen ganger er det enkle best! 🥰

Her  blir det også bestilt pizza. Den ventes om 5-10 min! Så skal vi spise lørdagsgodt også. :) Så herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (2 minutter siden):

Lager du selv, eller har du bestilt? Tror Burger King skal ha (eller har allerede) en periode med fokus på vegetarburgere. Min oppfatning har vært at vegetarburger umulig kan smake godt, men jeg har vurdert å prøve 🙂

Har smakt mange gode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Glitter skrev (Akkurat nå):

Her  blir det også bestilt pizza. Den ventes om 5-10 min! Så skal vi spise lørdagsgodt også. :) Så herlig. 

Kos dere! 🥰 Her kommer også pizzaen om ca 5 min 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Vendi skrev (13 minutter siden):

Lager du selv, eller har du bestilt? Tror Burger King skal ha (eller har allerede) en periode med fokus på vegetarburgere. Min oppfatning har vært at vegetarburger umulig kan smake godt, men jeg har vurdert å prøve 🙂

Lager selv men bare til å steke burgeren, det er kjempegodt og det er de på burger king også. Prøv det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg lager taco nå 😍 Minstejenta  (19 år) er på jobb, og hadde så lyst på det når hun kommer hjem seint i kveld.  En god stund siden vi har hatt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
påskelilje skrev (24 minutter siden):

Jeg lager taco nå 😍 Minstejenta  (19 år) er på jobb, og hadde så lyst på det når hun kommer hjem seint i kveld.  En god stund siden vi har hatt det nå.

Taco er godt, det 😊 Det hender jeg må til å  servere taco når de unge voksne kommer hjem på besøk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det kylling Bali-gryte fra bunnen av med blomkålris til. Mmmm! Den var kjempegod! Og nå straks blir det lavkarbo eplekake med krem og kakaonibs, blitt en liten lørdagstradisjon hos oss med eplekake. :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og spist indisk mat. Biff, kylling og ris med fløtesaus. Skal ikke spise mer før i morgen nå nei. Da tror jeg at det blir pizza med skinke og ananas 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vendi
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Har vært ute og spist indisk mat. Biff, kylling og ris med fløtesaus. Skal ikke spise mer før i morgen nå nei. Da tror jeg at det blir pizza med skinke og ananas 😎

Ananas på pizza er det så delte meninger om, men jeg synes det er kjempegodt! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (Akkurat nå):

Ananas på pizza er det så delte meninger om, men jeg synes det er kjempegodt! 😍

Veldig delte meninger ja 😄 jeg syns også at det er veldig godt! Litt søtt og friskt i alt det salte med rømme, eller hvitløkssaus er veldig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Veldig delte meninger ja 😄 jeg syns også at det er veldig godt! Litt søtt og friskt i alt det salte med rømme, eller hvitløkssaus er veldig godt! 

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg lagde en stor gryte med grønnsakssuppe som vi hadde til middag i går. I dag besøkte vi moren min og hun hadde jammen laget akkurat det samme, så da ble det grønnsakssuppe hos henne. Nå har vi kommet hjem og spist grønnsakssuppe til kvelds også. 

Nå er det nok for en stund, kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg lagde en stor gryte med grønnsakssuppe som vi hadde til middag i går. I dag besøkte vi moren min og hun hadde jammen laget akkurat det samme, så da ble det grønnsakssuppe hos henne. Nå har vi kommet hjem og spist grønnsakssuppe til kvelds også. 

Nå er det nok for en stund, kjenner jeg :)

Haha 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (45 minutter siden):

Ananas på pizza er det så delte meninger om, men jeg synes det er kjempegodt! 😍

Ananas på pizza er ekkelt 

Anonymkode: c8674...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...