Gå til innhold

Hva gjør dere i helgene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

I går var vi veldig slitne etter uka, og gjorde ikke noe om ettermiddagen og kvelden. Tok opp et stykke ribbe fra frysen som jeg tinte og varmet, og vi hadde til middag, det ble riktig så godt!

I dag sov vi lenge,  hadde en lang god prat om en sak som er viktig for oss, mens vi spiste en lang frokost. Etterpå jobbet sønn, mann og jeg med ved en stund, før jeg dro på trening. Fikk ei god styrkeøkt der. Vel hjemme gjorde jeg litt husarbeid mens mannfolkene fortsatte med vedarbeid. Nå skal vi snart spise taco 😊

I morgen skal jeg synge med koret i kirka. Etter det blir det kanskje en tur et sted, enten på ski eller barmark.

AnonymBruker
påskelilje skrev (3 minutter siden):

I går var vi veldig slitne etter uka, og gjorde ikke noe om ettermiddagen og kvelden. Tok opp et stykke ribbe fra frysen som jeg tinte og varmet, og vi hadde til middag, det ble riktig så godt!

I dag sov vi lenge,  hadde en lang god prat om en sak som er viktig for oss, mens vi spiste en lang frokost. Etterpå jobbet sønn, mann og jeg med ved en stund, før jeg dro på trening. Fikk ei god styrkeøkt der. Vel hjemme gjorde jeg litt husarbeid mens mannfolkene fortsatte med vedarbeid. Nå skal vi snart spise taco 😊

I morgen skal jeg synge med koret i kirka. Etter det blir det kanskje en tur et sted, enten på ski eller barmark.

Er du kristen?

Anonymkode: 5839b...ce1

Annonse

I går var vi hjemme.  Spiste masse jordbær og så på TV.  I dag har jeg sett langrenn på TV og har akkurat kommet hjem og har vunnet en flaske rødvin.  Tror jeg skal bli hjemme i kveld også fordi det er så utrolig mange som feiret St Paddy.  I morgen skal det regne, men blir det sol stikker jeg nok ut en tur på dagen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...