Gå til innhold

Tok litium, redd for bivirkninger/forgiftning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg glemte ta litium i dag tidlig så jeg tok morgen dosen nå kl 17. Og nå kl 20 tok jeg kveldsdosen. Og nå er jeg egentlig litt redd for bivirkninger/forgiftning... 

Når man googler er jo det første som kommer opp at man skal ta dosen så fort man husker på den eller sammen med neste dose. Så slikt sett er det vel ufarlig men likevel...

Anonymkode: 26531...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (9 timer siden):

Det går bra 😀

Blir litt forvirret jeg. Jeg trodde at i en slik situasjon skulle en droppe kveldsdosen? 

Eller er det bare forskjell på hva en ideellt burde gjøre, og hva som går bra? 

Jeg hadde også blitt redd for forgiftning slik som TS ble for har jo lært hvor giftig det er og hvor viktig det er å ta det til rette tidspunkt både for rett effekt, men for å unngå forgiftning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 timer siden):

Blir litt forvirret jeg. Jeg trodde at i en slik situasjon skulle en droppe kveldsdosen? 

Eller er det bare forskjell på hva en ideellt burde gjøre, og hva som går bra? 

Jeg hadde også blitt redd for forgiftning slik som TS ble for har jo lært hvor giftig det er og hvor viktig det er å ta det til rette tidspunkt både for rett effekt, men for å unngå forgiftning. 

 

kupton skrev (5 timer siden):

Du har rett. Men nå hadde hun likevel tatt den, og som en enganghendelse går det bra. 

Oj, der det står at man skal ta tabletten med en gang eller sammen med kveldsdose er nettsidene til stolavs. Skulle tro de hadde peiling? Det er som sagt også det første som kommer opp når man googler. Når er det egentlig for sent å ta morgen dosen da om man glemmer den?

Anonymkode: 26531...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...