Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt er svart!

Ser ingen ende på denne elendigheten!

Det blir aldri min tur til å få det bra!

Når alt ser ut til å lysne, skjer det alltid noe negativt som mørkner tilværelsen min igjen.

Det er ingen ting som er bra.

Økonomien kunne ikke ha vært verre. Jeg er ikke utdannet og har ingen jobb - har yrkesrettet attføring, men hva hjelper det når utgiftene er høyere enn inntektene. Dessuten er det ikke mange kronene jeg får, det er ikke nok til matbudsjettet en gang.

Ikke vet jeg hva jeg vil jobbe med, og ikke får jeg noen hjelp til å finne ut av det.

Mannen min har utestående penger for utførte oppdrag, som aldri kommer inn på kontoen, han har mistet penger pga. at andre firmaer har gått konkurs, store restskatter pga. elendige regnskapsførere.

Påsken ble ett mareritt for meg, jeg hater mamma. Hvorfor er hun slik mot meg? Kan hun ikke bare være mamma for meg, bry seg om meg og vise medfølelse når jeg trenger det? Hvorfor er hun så kald? Hvorfor tar hun over morsrollen for mine barn? Er det ikke jeg som skal være mor for mine barn, og hun bestemor??

Barna blir umulige og krangler hele tiden. Den ene er sint og den andre sutrer og griner.

De merker at jeg er sliten og klar, og at jeg ikke er "frisk" akkurat nå - dette gir utslag i "umulige" unger.

Hva skal jeg gjøre? Det kan ikke være bra for unger å bo under slike ustabile forhold?

Jeg blir så fortvilet og oppgitt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det beste hadde vært å få slippe, og at barna mine og mannen min slapp å gjennomleve det jeg går igjennom. Det hadde vært enklere for alle.

Jeg er så sliten, klar og lei.

Det blir aldri lys i andre enden av tunnelen. Jeg har sikkert ikke fortjent å få det bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47188-n%C3%A5r-blir-alt-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...