Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt er svart!

Ser ingen ende på denne elendigheten!

Det blir aldri min tur til å få det bra!

Når alt ser ut til å lysne, skjer det alltid noe negativt som mørkner tilværelsen min igjen.

Det er ingen ting som er bra.

Økonomien kunne ikke ha vært verre. Jeg er ikke utdannet og har ingen jobb - har yrkesrettet attføring, men hva hjelper det når utgiftene er høyere enn inntektene. Dessuten er det ikke mange kronene jeg får, det er ikke nok til matbudsjettet en gang.

Ikke vet jeg hva jeg vil jobbe med, og ikke får jeg noen hjelp til å finne ut av det.

Mannen min har utestående penger for utførte oppdrag, som aldri kommer inn på kontoen, han har mistet penger pga. at andre firmaer har gått konkurs, store restskatter pga. elendige regnskapsførere.

Påsken ble ett mareritt for meg, jeg hater mamma. Hvorfor er hun slik mot meg? Kan hun ikke bare være mamma for meg, bry seg om meg og vise medfølelse når jeg trenger det? Hvorfor er hun så kald? Hvorfor tar hun over morsrollen for mine barn? Er det ikke jeg som skal være mor for mine barn, og hun bestemor??

Barna blir umulige og krangler hele tiden. Den ene er sint og den andre sutrer og griner.

De merker at jeg er sliten og klar, og at jeg ikke er "frisk" akkurat nå - dette gir utslag i "umulige" unger.

Hva skal jeg gjøre? Det kan ikke være bra for unger å bo under slike ustabile forhold?

Jeg blir så fortvilet og oppgitt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det beste hadde vært å få slippe, og at barna mine og mannen min slapp å gjennomleve det jeg går igjennom. Det hadde vært enklere for alle.

Jeg er så sliten, klar og lei.

Det blir aldri lys i andre enden av tunnelen. Jeg har sikkert ikke fortjent å få det bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47188-n%C3%A5r-blir-alt-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhod til din manns firmaproblemer mht. inntjening og utgifter, er det en del løsninger som det går an for deg å ta tak i; jeg vet ikke så mye men kan tipse om noe.

Om du sender en mail til meg kan jeg legge frem noen ideer for deg (unngår å ta det på forumet; da det ikke hører naturlig hjemme her).

mail: [email protected]

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47188-n%C3%A5r-blir-alt-bra/#findComment-179803
Del på andre sider

Gjest glimmer

Økonomiske problemer er alltid svært plagsomt. Det fører til stress og bekymring, som igjen gjør det vanskelig å takle andre sider av livet. Forhåpentligvis finnes det en løsning for dere på det området, men jeg kan dessverre ikke gi noen gode forslag, da jeg ikke vet noe særlig om emnet og heller ikke detaljene rundt deres situasjon.

Det blir din tur til å ha det bra, det blir det. Men tenk på hva du har allerede? En ektemann som (jeg antar) du elsker og to herlige barn, som nok er vanskelige i blant, men slik har da alle det? I tillegg er det vår og sommer snart... Du finner nok din "hylle" når det kommer til utdanning og arbeid også. Prøv å slappe av et par dager, samle litt energi og begynn så å finne løsninger til de problemene du har.

Dette var overfladiske råd, men jeg sender nå innlegget allikevel. Om ikke annet, så sender jeg nå med en stor *klem* og håp om at ting vil løse seg for deg etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47188-n%C3%A5r-blir-alt-bra/#findComment-180020
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...