Gå til innhold

Hvorfor kan ikke hjernen bare få energi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke deprimert, men jeg er litt trykket ned. Kanskje det er været. Men tviler litt da jeg føler meg slik selv om det er sol enkelte dager også. Jeg føler meg ensom, udugelig (er i jobb) og dum. Jeg føler at uansett hvor mye jeg prøver å sette meg inn i ting blir jeg ikke klokere. Jeg føler meg litt tett i hjernen og at jeg liksom ikke helt får vært helt fri. 
Jeg er et litt misslykket produkt om jeg kan si det slik. Jeg sammenligner meg med andre, vet man ikke skal det, men det er litt uungåelig til tider. 
Jeg ser alle som gjør stor karriere. Folk som tar vanskelige utdannelser. Og her føler ikke jeg at jeg klarer å lære særlig effektivt. Jeg har heller ikke oppnådd det jeg ønsker i livet. Og vet ikke om jeg noen gang gjør, men jeg klarer liksom ikke å innse det. 
Hva er det som er problemet egentlig? Jeg leter meg liksom litt ihjel på hvor i dna’et det er feil på meg, som gjør at jeg ikke klarer å være helt slik jeg vil.

Anonymkode: 8b585...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...