Gå til innhold

Hvor mye ville du tatt for å vaske en leilighet på 70 m (flyttevask)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

?

Anonymkode: 462ac...e97

Hvis det er du som skal vaske ut må du sjekke om du skal vaske tak og vegger, skal du det legger du på 3000-, :) 

Anonymkode: 23c6c...f18

Jeg betalte 4000 kr til en privatperson. Da skulle hun ikke vaske tak, vegger eller sluker. For 7000 kr kan du få et firma som gjør alt og har garanti på det de gjør.

Endret av Fru2020

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Anonymkode: 462ac...e97

Jeg brukte firma og betalte ca. 9500,- for en leilighet på 84m2 for 4 år siden. Leieboeren her brukte en privat kar til å vaske ut etter seg, ca. 90m2 og han betalte 4000,-. Men vaskemannen sa at om han hadde visst hvor møkkete det var og at det derfor tok mye lengre tid enn han hadde trodd så skulle han forlangt minst 6000,-, dette er 5 år siden.

AnonymBruker
Lillemus skrev (17 minutter siden):

Jeg brukte firma og betalte ca. 9500,- for en leilighet på 84m2 for 4 år siden. Leieboeren her brukte en privat kar til å vaske ut etter seg, ca. 90m2 og han betalte 4000,-. Men vaskemannen sa at om han hadde visst hvor møkkete det var og at det derfor tok mye lengre tid enn han hadde trodd så skulle han forlangt minst 6000,-, dette er 5 år siden.

Det heter ikke vaskemannen. Det heter renholderen!! 

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Han var jo ingen profesjonell, utdannet renholder. Renholder er en yrkestittel.

Vaskemannen er da uansett et forferdelig ord. Stakkars vaskemannen!! 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Yrkestittel? For å vaske? Jaja 

Jepp, man kan ta fagbrev som renholder. En av de aller viktigste jobbene det faktisk. Ikke mange arbeidsplasser som kan holde åpent særlig lenge dersom renholderne går til streik. :) 

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

Jepp, man kan ta fagbrev som renholder. En av de aller viktigste jobbene det faktisk. Ikke mange arbeidsplasser som kan holde åpent særlig lenge dersom renholderne går til streik. :) 

Da synes jeg de skal gå i streik så de får bedre lønn sånn som lærere gjør. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...