Gå til innhold

Jeg ønsker at det var slik men klarer ikke ofte alt som krever for å få det!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler livet mitt er veldig fattig. Jobben er det sosiale livet, så jeg liker ikke fridagene, da de bare gir tankekjør. Venner har jeg gitt opp fordi de bare er syke hele tiden. Noen har forduftet etter de fikk barn og noen har nettverk fra før og noen har flyttet. 
Jeg treffer folk, men blir ikke tett venn med dem. 
Jeg skulle så ønske jeg hadde noen å feks reise med på fritiden. Mange med venner reiser feks til Spania når de har fri noen dager. En helg feks. Jeg har ingen å gjøre dette med. Bare går i det samme grå været og venter på dagene jeg skal jobbe. Jeg har en hobby, men den er ikke nok. 
Hva skal til å få et nettverk som faktisk prioriterer å være sammen med deg? Der du hører til?

Jeg er sosial, men også introvert. Noen ganger er ikke energien på topp og man orker ikke både å jobbe og delta på alt sosialt på fritiden. Men det virker som dette er nokk til å falle ut :( 

Hvordan få energi som er på topp mentalt hele tiden? 

Anonymkode: 06129...e75

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (56 minutter siden):

Hobbyer og fritidsaktiviteter synes jeg er en bra måte å bli kjent med nye folk på, i voksen alder.

Joa. Men de har likevel sine fra før. Og hobbyen går mest ut på å drive for meg selv. Jeg snakker jo med andre i forbindelse med hobbyen, men noen er mer imøtekommende enn andre og i tillegg må man jo klaffe også. 
Jeg savner liksom noe mer.. noe mer stabilt. 
Jeg er liksom ikke helt sånn som mange av de jeg skulle ønske jeg var venn med er..

Anonymkode: 06129...e75

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...