AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har en liste med punkter som jeg ønsker å ta opp med fastlegen. Det jeg lurer på er: Hva er best? At han leser punktene selv eller at jeg leser dem opp for ham? Tanker? Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg ville foretrukket at han leste dem selv sånn egentlig... Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Begge deler er greit 😊👍 Fordelen med å gi ham lappen, er at han ikke trenger å huske alle tingene. Lettere å holde oversikten. Anonymkode: 3e395...1c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Begge deler er greit 😊👍 Fordelen med å gi ham lappen, er at han ikke trenger å huske alle tingene. Lettere å holde oversikten. Anonymkode: 3e395...1c9 Så bra 😊 Jeg har bare listen på mobilen da, er det ok? Har ikke printer eller sånt. Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg ville foretrukket å lese det selv. Du kan jo ta et screenshot og sende det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Hadde latt vedkommende lese selv. Man kommer langt med penn og papir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 kupton skrev (13 timer siden): Jeg ville foretrukket å lese det selv. Du kan jo ta et screenshot og sende det. Hvor kan jeg sende det? Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting. Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Ikkeanonymnok skrev (12 timer siden): Hadde latt vedkommende lese selv. Man kommer langt med penn og papir. Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting. Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting. Anonymkode: 337fa...41a Mangt man kan. Legen må huske punktene fra mobilen din da. De gangene jeg har skrevet ned noe lege eller behandler skal vite e.l. har de beholdt lappen. Men gjør det du føler for du, ikke noe rett eller feil svar her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Om du vil sende på forhånd, så kan du sende som e-konsultasjon. Bare skriv at hva det er og hvorfor du sender, at du ikke vil ha svar men bare ville han skulle ha det i forkant av timen 😊 Har hatt en e-konsultasjon med min lege stående åpen i over et år jeg. Er diverse ting han vil jeg skal skrive i forkant.. aldri betalt en krone forresten, det er bare for å ha en sikker måte å sende ting direkte til han, han svarer aldri. Anonymkode: 3e395...1c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): Mangt man kan. Legen må huske punktene fra mobilen din da. De gangene jeg har skrevet ned noe lege eller behandler skal vite e.l. har de beholdt lappen. Men gjør det du føler for du, ikke noe rett eller feil svar her. Jeg tror jeg jeg har funnet løsningen. Sender det som e-konsultasjon tenker jeg. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du vil sende på forhånd, så kan du sende som e-konsultasjon. Bare skriv at hva det er og hvorfor du sender, at du ikke vil ha svar men bare ville han skulle ha det i forkant av timen 😊 Har hatt en e-konsultasjon med min lege stående åpen i over et år jeg. Er diverse ting han vil jeg skal skrive i forkant.. aldri betalt en krone forresten, det er bare for å ha en sikker måte å sende ting direkte til han, han svarer aldri. Anonymkode: 3e395...1c9 Å, ja, det er jo helt supert. Da tenker jeg at jeg gjør det slik 😊 Anonymkode: 337fa...41a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Jeg ville gitt listen til legen, slik at vedkommende kunne prioritere og settesammen/gruppere det som evt kan sees i sammenheng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting. Anonymkode: 337fa...41a Legen min leser fra mobilen min 😉. Begynte å lese opp og da sa han «sleng hit mobilen din da så jeg kan lese sjøl» 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Kayia skrev (2 timer siden): Jeg ville gitt listen til legen, slik at vedkommende kunne prioritere og settesammen/gruppere det som evt kan sees i sammenheng. Ja, ikke sant. Det er jo veldig lurt. Dorthe skrev (24 minutter siden): Legen min leser fra mobilen min 😉. Begynte å lese opp og da sa han «sleng hit mobilen din da så jeg kan lese sjøl» Så bra 🙂 Da satser jeg på det tenker jeg... Anonymkode: 337fa...41a 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.