Gå til innhold

La legen lese punktene selv eller jeg lese dem opp for ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en liste med punkter som jeg ønsker å ta opp med fastlegen. Det jeg lurer på er: Hva er best? At han leser punktene selv eller at jeg leser dem opp for ham? Tanker?

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begge deler er greit 😊👍 

Fordelen med å gi ham lappen, er at han ikke trenger å huske alle tingene. Lettere å holde oversikten. 

Anonymkode: 3e395...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Begge deler er greit 😊👍 

Fordelen med å gi ham lappen, er at han ikke trenger å huske alle tingene. Lettere å holde oversikten. 

Anonymkode: 3e395...1c9

Så bra 😊 Jeg har bare listen på mobilen da, er det ok? Har ikke printer eller sånt.

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (13 timer siden):

Jeg ville foretrukket å lese det selv. 
Du kan jo ta et screenshot og sende det. 

Hvor kan jeg sende det? Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (12 timer siden):

Hadde latt vedkommende lese selv. Man kommer langt med penn og papir. 

Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 337fa...41a

Mangt man kan. Legen må huske punktene fra mobilen din da. De gangene jeg har skrevet ned noe lege eller behandler skal vite e.l. har de beholdt lappen. Men gjør det du føler for du, ikke noe rett eller feil svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du vil sende på forhånd, så kan du sende som e-konsultasjon. Bare skriv at hva det er og hvorfor du sender, at du ikke vil ha svar men bare ville han skulle ha det i forkant av timen 😊

Har hatt en e-konsultasjon med min lege stående åpen i over et år jeg. Er diverse ting han vil jeg skal skrive i forkant.. aldri betalt en krone forresten, det er bare for å ha en sikker måte å sende ting direkte til han, han svarer aldri.

Anonymkode: 3e395...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden):

Mangt man kan. Legen må huske punktene fra mobilen din da. De gangene jeg har skrevet ned noe lege eller behandler skal vite e.l. har de beholdt lappen. Men gjør det du føler for du, ikke noe rett eller feil svar her.

Jeg tror jeg jeg har funnet løsningen. Sender det som e-konsultasjon tenker jeg.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du vil sende på forhånd, så kan du sende som e-konsultasjon. Bare skriv at hva det er og hvorfor du sender, at du ikke vil ha svar men bare ville han skulle ha det i forkant av timen 😊

Har hatt en e-konsultasjon med min lege stående åpen i over et år jeg. Er diverse ting han vil jeg skal skrive i forkant.. aldri betalt en krone forresten, det er bare for å ha en sikker måte å sende ting direkte til han, han svarer aldri.

Anonymkode: 3e395...1c9

Å, ja, det er jo helt supert. Da tenker jeg at jeg gjør det slik 😊 

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt listen til legen, slik at vedkommende kunne prioritere og settesammen/gruppere det som evt kan sees i sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ellers kan jeg jo alltids bare gi legen mobilen min da? Så han kan lese fra den? Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 337fa...41a

Legen min leser fra mobilen min 😉. Begynte å lese opp og da sa han «sleng hit mobilen din da så jeg kan lese sjøl»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Jeg ville gitt listen til legen, slik at vedkommende kunne prioritere og settesammen/gruppere det som evt kan sees i sammenheng. 

Ja, ikke sant. Det er jo veldig lurt.

Dorthe skrev (24 minutter siden):

Legen min leser fra mobilen min 😉. Begynte å lese opp og da sa han «sleng hit mobilen din da så jeg kan lese sjøl»

Så bra 🙂 Da satser jeg på det tenker jeg... 

Anonymkode: 337fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...