Gå til innhold

gitt opp


Gjest tittis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gitt opp. Orker ikke sloss mer - hverken mot bulimien eller andre "spøkelser".

Var hos lege i forrige uke, forklarte hvorfor jeg var der. Var faktisk dønn ærlig. Sa at jeg kaster opp 4-5 g. pr uke, at jeg bruker avføringspiller mer eller mindre hver dag og at de dagene jeg ikke kaster opp, så spiser jeg heller ingen ting.

Fikk beskjed om at det var dumt, men at det bare er meg som kan forandre den saken.

Er jo klar over det, men jeg klarer det ikke alene, det var jo derfor jeg gikk til henne.

Skal egentlig tilbake om 3 uker men det er ingen vits. Det er jo bare meg som kan forandre på det likevel, så da kunne jeg like gjerne ha sloss uten henne.

Men jeg akter ikke sloss mer. Bulimien vant, sammen med depresjonen. Nå får livet seile sin egen sjø. Jeg har meldt meg ut.

hilsen en oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet hvordan du har det.

men fy faen da, hvor leger osv bare lar deg

seile din egen sjø når det ikke er anoreksia det er

snakk om.....

Hei

Vet ikke bakgrunn for at jeg skal klare meg selv. Orka liksom ikke helt å dra ut tiden mens jeg var der sålenge legen virket så avvisende og lite intressert. Det var liksom bare mitt problem, og legen kunne ikke hjelpe meg noe med det. Sånn var det bare.

Men jeg har slutta å sloss. Så det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet ikke bakgrunn for at jeg skal klare meg selv. Orka liksom ikke helt å dra ut tiden mens jeg var der sålenge legen virket så avvisende og lite intressert. Det var liksom bare mitt problem, og legen kunne ikke hjelpe meg noe med det. Sånn var det bare.

Men jeg har slutta å sloss. Så det er greit.

shit-lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit-lege

IKKE GI OPP!!!! vær så snill!! bulimi er like farlig som anorexia!! si til legen at dere vil ha støtte, og at dere har det like vondt som en med anorexia. vet at det bare er tittis som har gått til legen, men jeg sier dere fordi jeg vil at kajza oxo skal gå!!

lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vannliljen

Tittis...du må ikke gi opp! Han der legen var jo bare teit. Mislykka lege!! prøv å oppsøke en annen lege..eller kontakt noen av de foreningene for personer med sf! Kan du love meg det? For du er for mye verdt til å ødelegge livet ditt med bulimi. Du fortjener å bli frisk!!

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære tittis! Du må prøve alt du kan å ikke gi opp nå, når du nettopp hadde klart å ta et langt skritt framover i riktig retning ! Legen har gitt deg en ny time da hun er bekymret for deg og skjønner at du må følges opp. Legen trenger mer tid til å bli bedre kjent med deg og du med henne. Vi er alle til syvende og sist ansvarlige for våre liv, hva vi gjør ut av det livet vi har, men det er ofte lett i et første møte slik på et legekontor å føle seg avvist. Kanskje du innerst inne søker mer omsorg, forståelse, nærhet, men du klarer kanskje ikke på det nåværende tidpunkt å se eller skjønne det. Du velger kanskje selv å avvise legen, men jeg oppfordrer deg til å tenke framover. Tittis med en spisefortyrrelse om 2-3 år i forhold til tittis uten en spisefortyrrelse om 2-3 år- hvilke tanker får du ? Du kan godt skrive dine tanker ned på et papir, da et liv med spiseforstyrrelse ofte oppleves som svært kaotisk med ambivalente tanker og følelser. Stå på videre, la ikke bulimien og depresjonen få styre deg og din hverdag, fortsett kontakten med legen så kan dere sammen finne ut hvilken type behandling som du kanskje vil ha bets nytte av, lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...