Gå til innhold

Allévo shakes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med Allévo shakes? Prøvde den med sjokolade, og holdt på å spy. Smakte papp og luktet surt. Når jeg skulle vaske koppen luktet det intenst og holdt på å spy av lukten. Er dette vanlig ved disse? Har hørt at de smake godt og har blitt anbefalt. Er det noe problem med boksen jeg kjøpte?

Anonymkode: 68524...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (32 minutter siden):

Sånne shakes og pulvermat er som regel ganske fæle i smak.

Enig. Jeg fikk næringsdrikk på sykehuset en gang pga spiste lite og veide lite. Jeg skjønner ikke hvordan de tenkte jeg skulle klare å drikke den drikken. Da var det bedre med smoothie for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Enig. Jeg fikk næringsdrikk på sykehuset en gang pga spiste lite og veide lite. Jeg skjønner ikke hvordan de tenkte jeg skulle klare å drikke den drikken. Da var det bedre med smoothie for min del. :)

Ja, jeg drakk en del næringsdrikker etter operasjonen siden jeg ikke fikk i meg fast føde. Et par av dem var ok i begynnelsen, men gikk ikke mange dagene før jeg fikk mer og mer avsmak for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Noen som har erfaring med Allévo shakes? Prøvde den med sjokolade, og holdt på å spy. Smakte papp og luktet surt. Når jeg skulle vaske koppen luktet det intenst og holdt på å spy av lukten. Er dette vanlig ved disse? Har hørt at de smake godt og har blitt anbefalt. Er det noe problem med boksen jeg kjøpte?

Anonymkode: 68524...3d5

Hvis dette er for slanking så spis heller ordentlig mat som inneholder næringsstoffer og byggesteiner som kroppen din har bruk for og kan nyttiggjøre seg av på naturlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Hvis dette er for slanking så spis heller ordentlig mat som inneholder næringsstoffer og byggesteiner som kroppen din har bruk for og kan nyttiggjøre seg av på naturlig måte.

Planen var å bruke det som frokost da jeg har lite matlyst om morgningene, men sliter med å følge med på forelesninger når jeg ikke har spist 😅skal prøve å ta oppi noe sjokoladepulver å se om det smaker bedre da 

Anonymkode: 68524...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Planen var å bruke det som frokost da jeg har lite matlyst om morgningene, men sliter med å følge med på forelesninger når jeg ikke har spist 😅skal prøve å ta oppi noe sjokoladepulver å se om det smaker bedre da 

Anonymkode: 68524...3d5

Hva med å lage smoothie slik som Glitter nevner? Kan du ha oppi bær du liker, yoghurt, havregryn, banan, dadler ja kombinasjonene er jo grenseløs hehe.

Anonymkode: 7b7a5...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Planen var å bruke det som frokost da jeg har lite matlyst om morgningene, men sliter med å følge med på forelesninger når jeg ikke har spist 😅skal prøve å ta oppi noe sjokoladepulver å se om det smaker bedre da 

Anonymkode: 68524...3d5

Skjønner, men hva med en yoghurt med litt nøtter og bær? Det er jo friskt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 timer siden):

Enig. Jeg fikk næringsdrikk på sykehuset en gang pga spiste lite og veide lite. Jeg skjønner ikke hvordan de tenkte jeg skulle klare å drikke den drikken. Da var det bedre med smoothie for min del. :)

Slike næringsdrikker inneholder proteiner og alt man trenger, smoothie blir noe helt annet. Måtte leve noen dager på slike en gang, det var kvalmende.


Men for kort tid går det sikkert bra med bare smoothie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (6 minutter siden):

Slike næringsdrikker inneholder proteiner og alt man trenger, smoothie blir noe helt annet. Måtte leve noen dager på slike en gang, det var kvalmende.


Men for kort tid går det sikkert bra med bare smoothie. 

Ja. Det er sant. :)

Ja de er virkelig kvalmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...