AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Skrevet 20. mars 2023 Hva er forskjellen eller er det helt lik medisin? Fikk høre på apoteket at det er leveringsvansker på imovane og fikk derfor zopitin .Hun sa at det var lite zopitin også, hva kan det erstattes med når det går tomt? Eller er det fare for at jeg blir uten? Bruker imovane fast. Anonymkode: a8992...723 0 Siter
kupton Skrevet 20. mars 2023 Skrevet 20. mars 2023 Zopiton er et kopipreparat av orginalen Imovane (zopiklon). De skal være identiske og virke likt. Om det går tomt, mener jeg at Stilnoct (zolpidem) er den mest naturlige erstatter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 Skrevet 20. mars 2023 kupton skrev (21 minutter siden): Zopiton er et kopipreparat av orginalen Imovane (zopiklon). De skal være identiske og virke likt. Om det går tomt, mener jeg at Stilnoct (zolpidem) er den mest naturlige erstatter. Takk for svar. Tilsvarer én Stilnoct én 7.5 mg imovane/Zopiton? (Tar 2 stk hver natt) Anonymkode: a8992...723 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.