AnonymBruker Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars I tilknytningspodden snakker de om hvordan de i et behandlingstilbud har ulik tilnærming til de pasientene som krever mye oppmerksomhet og de pasientene som er mer stille og innadvendte. Veldig interessant og noe jeg håper blir mer utbredt i psykiatrien generelt. De snakker også om hvordan tilsyn med intervaller(eks 15 min) kan være farlig. Verdt å lytte til! Anonymkode: 5b01b...024 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Kan du si når de begynner å snakke om dette i podcasten? Eller gi et referat her over hva de sa om akkurat dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Everybody skrev (12 minutter siden): Kan du si når de begynner å snakke om dette i podcasten? Eller gi et referat her over hva de sa om akkurat dette? Nei, da må jeg lytte til den en gang til for å gjøre det… Anonymkode: 5b01b...024 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.