Gå til innhold

Hva tenker du om dette jeg har skrevet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil bli bedre. Nei, vent. Jeg vil gå til grunne. Og jeg vil være den som saboterer. Ødelegger det jeg har kjempet så intenst for å bygge opp. Kanskje vil jeg reise meg igjen fra asken som fugl føniks. Kanskje er det det jeg trenger? Å falle i grus for så å bygge meg opp igjen fra grunnen av?

Jeg kjemper i mot den samme hjelpen jeg ber om å få. «Vær der for meg, men la meg gå». Jeg klarer ikke dette. Jeg vil ikke. Jeg er sta. «Men jeg gir deg ikke opp» tenker du kanskje. «Jeg gir deg ikke opp før du gir deg» sa en behandler til meg en gang. Hadde jeg hatt denne behandleren i dag hadde jeg sagt: «Livet er ikke for alle, det er på tide du gir meg opp nå».

Anonymkode: 5f65f...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at menneskesinnet er preget av ambievalens. 

Noen ganger vil vi bygge opp.

Andre ganger vi vi bryte ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetsperle
AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 5.58):

Jeg vil bli bedre. Nei, vent. Jeg vil gå til grunne. Og jeg vil være den som saboterer. Ødelegger det jeg har kjempet så intenst for å bygge opp. Kanskje vil jeg reise meg igjen fra asken som fugl føniks. Kanskje er det det jeg trenger? Å falle i grus for så å bygge meg opp igjen fra grunnen av?

Jeg kjemper i mot den samme hjelpen jeg ber om å få. «Vær der for meg, men la meg gå». Jeg klarer ikke dette. Jeg vil ikke. Jeg er sta. «Men jeg gir deg ikke opp» tenker du kanskje. «Jeg gir deg ikke opp før du gir deg» sa en behandler til meg en gang. Hadde jeg hatt denne behandleren i dag hadde jeg sagt: «Livet er ikke for alle, det er på tide du gir meg opp nå».

Anonymkode: 5f65f...19b

Jeg synest at det var veldig bra budskap om hvordan du opplever å ha det med deg selv. Husk at livet er for alle, du har en plan her på jorden du på lik linje som alle andre. Tenk den erfaringen og kunnskapen du sitter med, som kan hjelpe andre❤️🙏🏻 er det noen som er rette personer for å hjelpe andre er de som har gått i sporene før dem💕 når jeg blir bedre så skal jeg hjelpe andre i samme situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...