Gå til innhold

Hva er dine turn - off i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis han er grinete, kritisk og ikke legger merke til meg hele dagen men plutselig vil ha sex om kvelden. 

Anonymkode: b39d1...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvgode menn som tar stor plass er turn-off. Menn som er trygge på seg selv er turn-on. 😊 Kunnskap og ferdigheter er skikkelig turn-on for meg, å se en mann håndtere f.eks. store kjøretøy, hester eller utføre et godt stykke fysisk arbeid - ja, takk! 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Dårlige tenner og et utseendet hvor det er tydelig at de ikke tar vare på seg selv og har en usunn livsstil. Jeg har ikke vært i et slikt forhokd, så det var kanskje ikke svar på spørsmålet ditt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Dårlige tenner og et utseendet hvor det er tydelig at de ikke tar vare på seg selv og har en usunn livsstil. Jeg har ikke vært i et slikt forhokd, så det var kanskje ikke svar på spørsmålet ditt ? 

Spørsmålet hadde ikke kun et svar. Jeg var bare nysgjerrig og tråden er åpen for alle svar. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Silent treatment er turnoff

Hva? Litt man jo kunne tåle..

Anonymkode: 7fbda...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva? Litt man jo kunne tåle..

Anonymkode: 7fbda...20f

Du vil ha en partner som ignorerer og furter som et lite barn for små filleting? Gjerne i flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Du vil ha en partner som ignorerer og furter som et lite barn for små filleting? Gjerne i flere dager?

Nei det var ikke partneren som skulle ignorere. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det var ikke partneren som skulle ignorere. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Du ignorerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva? Litt man jo kunne tåle..

Anonymkode: 7fbda...20f

Nei , nå er du mot fornuft. La meg spørre seg hvordan du ikke følt det selv å bli ignorerert på den måten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (12 minutter siden):

Nei , nå er du mot fornuft. La meg spørre seg hvordan du ikke følt det selv å bli ignorerert på den måten? 

Jeg bare tullet Kashmir. Må jo få lov til det? 

Anonymkode: 7fbda...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

Nei , nå er du mot fornuft. La meg spørre seg hvordan du ikke følt det selv å bli ignorerert på den måten? 

Jeg har lært og jeg visste at everybody ville bite på etter i går. Unnskyld everybody. 

Anonymkode: 7fbda...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste turn off som jeg kommer på er brukte tannpirkere på bordet.

I følge flørtetråden fra 2006 som nylig ble gjenopplivet tenner jeg på hårete, hardstappa, feite menn som mister buksa, så jeg får holde fast ved det, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...