Gå til innhold

Gruer meg til dagen jeg blir 40.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er et skremmende tall. Da må alt være på plass. Du som er det var livet ditt perfekt? 

Anonymkode: 07af5...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 16 tenkte jeg at livet var komplett

Ingenting kunne bli bedre. 

Det ble det jo. Også jævli mye  verre 😀 jeg skulle vært 16 år heie livet tenkte jeg da alt smalt.

Men nei 🙂 jeg ville aldri gått tilbake nå. Kanskje i det øyeblikket hvor jeg sto opp på 16- årsdagen og tenkte det. Det øyeblikket var fint 😀

Men nei. Faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er et skremmende tall. Da må alt være på plass. Du som er det var livet ditt perfekt? 

Anonymkode: 07af5...1ff

Tja, joda, ungene var 8 og 10 år og begynte å bli ganske selvstendige, jeg hadde flyttet igjen og hadde passe stor leilighet, en jobb jeg trivdes godt med og ikke minst var jeg så nyforelsket at jeg knapt visste hvilken fot jeg skulle stå på, selv om vi hadde vært sammen i 3 år da. 😊 Og det har definitivt ikke blitt noe dårligere nå, snart 15 år etter! 

Selv om jeg skal innrømme at det å fylle 50 var litt hardere enn 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til den dagen livet mitt blir evt perfekt. Da er det jo bare en vei å gå - nedover.

Livet mitt var bra da jeg fylte 40, veldig bra. For min del blir det bedre jo eldre jeg blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg gruer meg til den dagen livet mitt blir evt perfekt. Da er det jo bare en vei å gå - nedover.

Livet mitt var bra da jeg fylte 40, veldig bra. For min del blir det bedre jo eldre jeg blir. 

Bra sagt! Den dagen livet blir perfekt er kanskje den dagen du vil dø.. eller ihverfall ikke har mot å dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg på mange måter likte 30-ish vesentlig bedre enn 40. Samtidig er klokskapen større nå, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Bra sagt! Den dagen livet blir perfekt er kanskje den dagen du vil dø.. eller ihverfall ikke har mot å dø. 

Jeg tror ikke at man blir klar for å dø noen gang med mindre man er grønnsak og ikke vet forskjellen på opp og ned. 

Anonymkode: 07af5...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tror ikke at man blir klar for å dø noen gang med mindre man er grønnsak og ikke vet forskjellen på opp og ned. 

Anonymkode: 07af5...1ff

I dont know 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fått barn og det var det jeg trengte og drømte om så ja vil si livet er ganske perfekt

Anonymkode: 4d0ea...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er et skremmende tall. Da må alt være på plass. 

Anonymkode: 07af5...1ff

Da går det ikke lenger å sende vippskrav til mor og far.

Anonymkode: 49263...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da går det ikke lenger å sende vippskrav til mor og far.

Anonymkode: 49263...2c2

Blir man noen gang for stor til det?

Anonymkode: 07af5...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

I dont know 

Nå tok jeg ikke med de som er alvorlig deprimerte eller annet sykdom. 

Anonymkode: 07af5...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir man noen gang for stor til det?

Anonymkode: 07af5...1ff

De fleste blir for stor til det etter 20 år.

Anonymkode: 49263...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feiret 40 årsdagen med en ukes tur til Italia med min beste venninne. Helt topp.

Livet var nærmest på bunn. Jeg lå helt nede. Men jeg husker jeg tenkte at i løpet av førtiårene  skal jeg bli frisk igjen. Å se nå. Førti er ganske så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke på plass før det er på plass, uavhengig av alder. Men alt blir nok aldri på plass uansett, så det trenger du ikke tenke på. Jeg er over 40 og livet er ikke perfekt nei. Egentlig er det ingen forskjell på å være 39 og 40. 42 derimot! Da er man halvveis i livet (hvis du er dame og lever gjennomsnittlig lenge) og den friskeste halvdelen har man allerede unnagjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (13 minutter siden):

Alt er ikke på plass før det er på plass, uavhengig av alder. Men alt blir nok aldri på plass uansett, så det trenger du ikke tenke på. Jeg er over 40 og livet er ikke perfekt nei. Egentlig er det ingen forskjell på å være 39 og 40. 42 derimot! Da er man halvveis i livet (hvis du er dame og lever gjennomsnittlig lenge) og den friskeste halvdelen har man allerede unnagjort. 

😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp født barn nr. 2 da jeg fylte 40. Vi hadde prøvd å få ett til i mange år og hatt noen nedturer på veien. Så jeg var veldig glad for at vi var blitt den familien jeg hadde ønsket meg.

Jeg misliker å bli eldre, men alternativet er heller ikke noe særlig. Jeg har vært i begravelser til to jevnaldrende siden årsskiftet, og det gir jo litt perspektiv på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grudde meg veldig til å bli 30, og har grudd meg til hvert jubileum siden. Det ene mer skremmende enn det andre. Etter hvert modnes man og venner seg til at man blir eldre, det er naturlig nok livets gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det føles som 40-årsdagen skjedde nylig. Jeg hadde barn på 16, 13 og 5 år da. Jeg feiret dagen med x-en og barna , mine foreldre, søsken, svigerinne og deres barn. Det var sol og varmt, Vi var på sommerhytta og livet var topp. 

Jeg kan ikke forstå at det har gått så mange år siden den dagen, men mye har skjedd siden.  Det har gått snart 17 år, men jeg føler meg som den samme.  Ser på bilder at jeg så ung ut da. Helsa er akkurat den samme og håper jeg holder den ved like og at jeg kan bestige fjelltopper og ellers at kroppen min kan brukes til det jeg har lyst til i mange år fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...