Gå til innhold

Ang Bruce Willis


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer på videoer som blir lagt ut med kona som forteller om sykdommen hans og hvordan hun takler det, og videoer av ham. Er ikke helseopplysning osv privat, og det er jo ikke sånn at han kan gi samtykke til deling av info og videoer? 

Jeg syns det der er helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så nylig en video Demi Moore hadde lagt ut, hvor de synger bursdagssang til ham. Reagerte ikke så mye på akkurat det, men har ikke sett de du nevner.

Synes det er greit om kona forteller om hvordan hun takler det, da det går på henne. Men er enig i at det ikke er riktig om hun deler ting om ham.

Men vet vi hvor langt sykdommen har kommet? Kan det være de har diskutert det, og gjerne diskutert det når han var klarere hvis han ikke er det nå, og han har sagt det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg så nylig en video Demi Moore hadde lagt ut, hvor de synger bursdagssang til ham. Reagerte ikke så mye på akkurat det, men har ikke sett de du nevner.

Synes det er greit om kona forteller om hvordan hun takler det, da det går på henne. Men er enig i at det ikke er riktig om hun deler ting om ham.

Men vet vi hvor langt sykdommen har kommet? Kan det være de har diskutert det, og gjerne diskutert det når han var klarere hvis han ikke er det nå, og han har sagt det er greit?

Det burde jo han ha snakket om selv før han ble så dårlig? Han har ikke delt noe selv såvidt jeg vet. Det er jo greit at de forteller at han er syk, men jeg syns det blir litt mye. Mannen lever jo og har vel et personvern. Så vel ganske tydelig at han ikke var frisk på bursdagsvideoen, men det er mulig at det er jeg som reagerer for sterkt på det. Jeg syns folk deler så mye om mennesker som ikke kan samtykke til det, og setter spørsmålstegn om hvor riktig det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det burde jo han ha snakket om selv før han ble så dårlig? Han har ikke delt noe selv såvidt jeg vet. Det er jo greit at de forteller at han er syk, men jeg syns det blir litt mye. Mannen lever jo og har vel et personvern. Så vel ganske tydelig at han ikke var frisk på bursdagsvideoen, men det er mulig at det er jeg som reagerer for sterkt på det. Jeg syns folk deler så mye om mennesker som ikke kan samtykke til det, og setter spørsmålstegn om hvor riktig det er. 

Jeg er enig med deg i det. Et graverende eksempel på det var jo Gunilla Persson og hvor mye hun delte om sin demente mor (Og hvor mye hun kranglet med helsepersonnell, nektet moren smertestillende osv....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig med deg i det. Et graverende eksempel på det var jo Gunilla Persson og hvor mye hun delte om sin demente mor (Og hvor mye hun kranglet med helsepersonnell, nektet moren smertestillende osv....).

Ja nettopp! Godt eksempel.

Så også en eldre ballerina som ble delt da hun satt og hørte på musikk, også hun dement. Hvem vet om de ville likt å bli framstilt så sårbare? Hva de vil bli husket for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det Schumacher sin kona på den andre siden som ikke deler noe for å beskytte mannen. Hun gjør jo det rette i mitt syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...