Gå til innhold

God ide å liste opp alle traumene man har og gi til psykologen neste time?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liste opp punkter med alle traumene? Tenker selv at det da vil bli mer oversiktlig og lettere å fokusere på de rette tingene og ikke dra så mye utover alt annet?

Anonymkode: e30e2...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer an på. Jeg har aldri gjort det, det blir for voldsomt å liste opp alt på en gang. Tenker det kommer an på relasjonen du har til behandler og hvordan dere jobber. Jeg ville ikke gjort det tidlig i behandlingen, og ville snakket med behandler om det først.

Anonymkode: 8b002...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kommer an på. Jeg har aldri gjort det, det blir for voldsomt å liste opp alt på en gang. Tenker det kommer an på relasjonen du har til behandler og hvordan dere jobber. Jeg ville ikke gjort det tidlig i behandlingen, og ville snakket med behandler om det først.

Anonymkode: 8b002...c61

Tenkte mer på å liste opp alle hovedoverskriftene på traumene? 

Anonymkode: e30e2...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke alle små små hendelser men altså hovedoverskriftene 

Anonymkode: e30e2...888

Skjønte det, jeg er bare usikker på hensikten. Kan du ikke snakke med behandleren din om det og finne ut sammen hva som fungerer for dere?

Anonymkode: 8b002...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...