Gå til innhold

Ta kontakt over 1 år etterpå og etterlyse penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde ei venninne som jeg har kjent i mange år som jeg lånte 1500 til i februar 2022 eller mars. Det var ca denne tiden hun forsvant fra livet mitt. De siste gangene vi skulle møtes avlyste hun pga hun var syk eller «syk». Så jeg sluttet å spørre. Var ellers ganske likt hvem som tok kontakt og vi møttes nesten hver dag. Jeg sendte vippskrav, men denne ble til slutt kansellert. Så jeg kontaktet henne og hun mente hun hadde overført pengene. Jeg kunne ikke finne noe tegn til det. Nå gikk jeg gjennom og sjekket igjen, men det er ingenting fra henne.

Jeg irriterer meg bare litt, fordi hun har mye høyere utdannelse enn meg og et yrke som er mye bedre betalt. Nå VET ikke jeg hvor bra hun gjør det da. Men jeg irriterer meg litt over at hun er skyldig meg 1500,- . Men føler det kanskje begynner å bli litt lenge siden? Hva tenker dere ?

Anonymkode: 2eb04...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde ei venninne som jeg har kjent i mange år som jeg lånte 1500 til i februar 2022 eller mars. Det var ca denne tiden hun forsvant fra livet mitt. De siste gangene vi skulle møtes avlyste hun pga hun var syk eller «syk». Så jeg sluttet å spørre. Var ellers ganske likt hvem som tok kontakt og vi møttes nesten hver dag. Jeg sendte vippskrav, men denne ble til slutt kansellert. Så jeg kontaktet henne og hun mente hun hadde overført pengene. Jeg kunne ikke finne noe tegn til det. Nå gikk jeg gjennom og sjekket igjen, men det er ingenting fra henne.

Jeg irriterer meg bare litt, fordi hun har mye høyere utdannelse enn meg og et yrke som er mye bedre betalt. Nå VET ikke jeg hvor bra hun gjør det da. Men jeg irriterer meg litt over at hun er skyldig meg 1500,- . Men føler det kanskje begynner å bli litt lenge siden? Hva tenker dere ?

Anonymkode: 2eb04...4d9

Jeg hadde latt det gå. 

Anonymkode: 815d1...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter så lang tid hadde jeg ansett pengene som tapt. Jeg har flere som er skyldig meg penger, men jeg regner ikke med å få de tilbake. Moralen er for skakkjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (14 minutter siden):

Etter så lang tid hadde jeg ansett pengene som tapt. Jeg har flere som er skyldig meg penger, men jeg regner ikke med å få de tilbake. Moralen er for skakkjørt. 

Jeg kunne aldri lånt og latt være å betale tilbake. Det er vel neppe fordi hun har glemt?

Hun oppfører seg veldig rart generelt og. Ser henne på some. Vi har felles venner også, og hun ene venninna mi ringte henne og spurte hvorfor hun forsvant. Hun hadde fått til svar at hun ikke ville være til bry. 
Og min venninne sa da at hun ikke orket denne på og av kontakten hele tiden.

Hun har flere forskjellige Facebook, snap og insta kontoer og. 2 forskjellige navn, og hun har byttet navn i folkeregisteret. 

Anonymkode: 2eb04...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kunne aldri lånt og latt være å betale tilbake. Det er vel neppe fordi hun har glemt?

Hun oppfører seg veldig rart generelt og. Ser henne på some. Vi har felles venner også, og hun ene venninna mi ringte henne og spurte hvorfor hun forsvant. Hun hadde fått til svar at hun ikke ville være til bry. 
Og min venninne sa da at hun ikke orket denne på og av kontakten hele tiden.

Hun har flere forskjellige Facebook, snap og insta kontoer og. 2 forskjellige navn, og hun har byttet navn i folkeregisteret. 

Anonymkode: 2eb04...4d9

Så merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...