Gå til innhold

Vasker dere ansiktet med kun vann eller noe annet også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kun vann sånn morgen og kveld hvis jeg ikke sminker meg. Da bruker jeg renseservietter. Ikke såpe, men skyler i kaldt vann tilslutt hver gang etter varmt i starten.  Hver lørdag renser jeg huden og peeler og litt forskjellig. Bare fordi jeg liker det siden jeg må gjøre litt forskjell på hverdag og helg, og fordi jeg føler meg bedre etter den starten på dagen. Tror huden har godt av det da, for å bli kvitt daue hudceller osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og hvor ofte? 

Anonymkode: 5368e...ff3

Vann og Lactasyd såpe uten parfyme. Har brukt denne typen såpe i årevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dermalogica rensecreme og vann hver kveld, kun vann i dusjen hver morgen. Innimellom - om jeg skal på noe spesielt - kan jeg rense, vaske og legge ny makeup på ettermiddag/ kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Bruker som regel vann på morgenen eller en vannrens om jeg kjenner jeg trenger det, og bruker dobbelrens på kvelden med Banila Co og Cosrx vannrens.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...