Gå til innhold

Blandet episode


Orion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vendi skrev (På 27.3.2023 den 21.07):

Angret innlegget

Takk for en god forklaring! 😊 Jeg trooor ikke jeg er i en ordentlig blandet episode nå. Har hatt det en gang før (da var det behandler som sa jeg hadde det), men nå har jeg ingen behandler som kjenner meg som jeg kan spørre 😕 Men jeg får nok bare holde ut også prøve være obs på om det skulle eskalere kanskje. Jeg bruker jo medisiner, så det skulle nok holde det i sjakk vil jeg tro... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Orion skrev (49 minutter siden):

Takk for en god forklaring! 😊 Jeg trooor ikke jeg er i en ordentlig blandet episode nå. Har hatt det en gang før (da var det behandler som sa jeg hadde det), men nå har jeg ingen behandler som kjenner meg som jeg kan spørre 😕 Men jeg får nok bare holde ut også prøve være obs på om det skulle eskalere kanskje. Jeg bruker jo medisiner, så det skulle nok holde det i sjakk vil jeg tro... 

Du fikk sitert meg før jeg fikk slettet, ser jeg 😅 Jeg slettet fordi jeg følte jeg kanskje var litt for utleverende, samtidig som jeg ble usikker på om det var et bra nok svar. Men samme det egentlig, jeg prøver å ikke bry meg 🙂

Ja, medisiner beskytter jo godt mot episoder. Håper at du ikke får noen full blandet episode! 

Kan jeg spørre deg hvordan du opplevde den blandede episoden du hadde?

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (3 minutter siden):

Du fikk sitert meg før jeg fikk slettet, ser jeg 😅 Jeg slettet fordi jeg følte jeg kanskje var litt for utleverende, samtidig som jeg ble usikker på om det var et bra nok svar. Men samme det egentlig, jeg prøver å ikke bry meg 🙂

Ja, medisiner beskytter jo godt mot episoder. Håper at du ikke får noen full blandet episode! 

Kan jeg spørre deg hvordan du opplevde den blandede episoden du hadde?

Jeg synes svaret ditt var bra nok 🙂 Kjenner meg veldig godt igjen i den følelsen der, har følt det samme mange ganger. Har sikkert slettet meg og laget ny bruker her inne 10 ganger på grunn av det 😅 Men forsøker bli værende nå da... ble en liten avsporing dette men... 

Ja, får håpe ikke det 🙂 Det er virkelig fælt, så håper jeg slipper unna. Det har roet seg nå så mulig det bare var en kortvarig greie. 

Ja, selvfølgelig kan du det 😊 For min del hadde jeg mest glede og sinne. Samt tankekjør. følelsene føltes helt på avveie og som ett eneste stort kaos, kjente meg både sint, nedstemt og glad på samme tid. Jeg er veldig dårlig på å beskrive tanker og følelser, så vet ikke helt hva mer jeg skal skrive utover det. Men jeg husker jeg var så sint fordi selvmordsforsøket mitt ikke hadde fungert samtidig som jeg var evig takknemlig for å fortsatt være i live. Jeg var takknemlig for hjelpen behandlingsapparatet forsøkte gi meg samtidig som jeg ikke ville ha den hjelpen. Man kan kanskje si jeg kjempet i mot den samme hjelpen jeg ba om å få. Forvirrende både for meg og behandler... Eller, behandler er vel vandt med slikt, men det var forvirrende for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Orion skrev (1 time siden):

Jeg synes svaret ditt var bra nok 🙂 

Bra det, da 🙂

Orion skrev (1 time siden):

Har sikkert slettet meg og laget ny bruker her inne 10 ganger på grunn av det 😅 Men forsøker bli værende nå da... ble en liten avsporing dette men...

Hehe, det der kjenner jeg meg igjen i 😉

Orion skrev (1 time siden):

Ja, får håpe ikke det 🙂 Det er virkelig fælt, så håper jeg slipper unna. Det har roet seg nå så mulig det bare var en kortvarig greie. 

Godt at det har roet seg nå 🙂

Orion skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig kan du det 😊 For min del hadde jeg mest glede og sinne. Samt tankekjør. følelsene føltes helt på avveie og som ett eneste stort kaos, kjente meg både sint, nedstemt og glad på samme tid. Jeg er veldig dårlig på å beskrive tanker og følelser, så vet ikke helt hva mer jeg skal skrive utover det. Men jeg husker jeg var så sint fordi selvmordsforsøket mitt ikke hadde fungert samtidig som jeg var evig takknemlig for å fortsatt være i live. Jeg var takknemlig for hjelpen behandlingsapparatet forsøkte gi meg samtidig som jeg ikke ville ha den hjelpen. Man kan kanskje si jeg kjempet i mot den samme hjelpen jeg ba om å få. Forvirrende både for meg og behandler... Eller, behandler er vel vandt med slikt, men det var forvirrende for meg i alle fall

Ja, det er ganske forvirrende, mildt sagt. Takk for at du delte 🙂

(Er litt trøtt nå, derfor ble det litt korte svar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...